2011-06-03, 15:23
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
har någon erfarenhet av olika sorters strains av cubensis growkits, funderar på att handla 2 st olika, men hur pass mycket skiljer sig dom mellan varandra. är vissa känsligare än andra eller är det bara att köra på vilken som helst?.

Har att välja mellan, colombian,equadorian,thai och golden teacher.

thx =)

Alla är av samma sort - cubensis. De olika namnen är ett säljknep, även om de kan ha en mindre egen karaktär. Jag rekommenderar Colombian men främst Golden Teacher!
Citera
2011-06-04, 11:20
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Alla är av samma sort - cubensis. De olika namnen är ett säljknep, även om de kan ha en mindre egen karaktär. Jag rekommenderar Colombian men främst Golden Teacher!

ahh ok sweet, va precis golden teacher ja tänkte på att skaffa, testat colombian vilket är en av mina favoriter, sitter fortfarande svampad från igår
Citera
2011-06-15, 14:15
Medlem
Världens största Cubensis ever?

http://tinypic.com/r/2db199j/7
Cubensis Mazatepec
Citera
2011-06-15, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryCocaine
Världens största Cubensis ever?

http://tinypic.com/r/2db199j/7
Cubensis Mazatepec

hehe galet =)
Citera
2011-06-17, 16:51
Medlem
Deewos avatar
Tänkte bara meddela er om att tullen klippte mitt growkt från fanten nu senast. Så då var mitt namn kört då eeeeeeeeh.

Hur vet jag att tullen tog mitt growk? Jo för att asen öppnat mitt paket och plockat ut growktet och skickat vidare div ovärda småprylar som jag också beställde, samt tejpat ihop paketet med deras fula tejp.

Var väll dock på tiden antar jag då jag fått igenom en hel hög kits genom åren
Citera
2011-06-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deewo
Tänkte bara meddela er om att tullen klippte mitt growkt från fanten nu senast. Så då var mitt namn kört då eeeeeeeeh.

Hur vet jag att tullen tog mitt growk? Jo för att asen öppnat mitt paket och plockat ut growktet och skickat vidare div ovärda småprylar som jag också beställde, samt tejpat ihop paketet med deras fula tejp.

Shit vad trist...

/CC
Citera
2011-06-17, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deewo

Borde du inte kunna ringa o kräva tillbaka ditt growkit då inget brott begåtts? Eller faller detta under första april lagen?
Citera
2011-06-19, 22:51
Medlem
dawniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alariko
Eller faller detta under första april lagen?

Vore gött om du kunde förklara/länka till den lagen.
Citera
2011-06-20, 15:45
Medlem
Har några frågor angående growkits.

Varje gång man flushar om måste man hälla i vatten och låta det stå i 12timmar och sen hälla ut det igen?
Eller är det bara skörda och sen vänta?

Undra också vilken sida ni tycker är bäst att beställa grow kits ifrån azarius eller elefaten?
Citera
2011-06-20, 16:35
Medlem
dawniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle21

Varje gång man flushar om måste man hälla i vatten och låta det stå i 12timmar och sen hälla ut det igen?

Undra också vilken sida ni tycker är bäst att beställa grow kits ifrån azarius eller elefaten?

När du plockat svamparna och ska starta nästa flush så upprepar du processen, läs i newbie tråden.

Och sidorna spelar troligtvis ingen roll, har haft vänner som köpt på azarius och varit väldigt nöjda medans jag bara köpt från snablen.
Citera
2011-06-21, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle21

Jag har bara beställt från snabeln och leveranserna är snabba och pålitliga.
Lycka till.

/CC
Citera
2011-06-21, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawniel
När du plockat svamparna och ska starta nästa flush så upprepar du processen, läs i newbie tråden.

Och sidorna spelar troligtvis ingen roll, har haft vänner som köpt på azarius och varit väldigt nöjda medans jag bara köpt från snablen.

Okaay så jag ska alltså fylla på med vatten och låta det stå i 12 timmar efter varje flush?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in