2008-11-22, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
kan köpa dom i råå hamn i helsingborg!

Ok tack för tipset Jag har släktingar där så man kan ju ta det samtidigt

Här är för övrigt en kort film när en röd IKAROS tänds

http://www.hansson-pyrotech.com/prod_s-red_m%20.htm
Citera
2008-11-22, 15:14
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyllama
Ok tack för tipset Jag har släktingar där så man kan ju ta det samtidigt

Här är för övrigt en kort film när en röd IKAROS tänds

http://www.hansson-pyrotech.com/prod_s-red_m%20.htm

lugnt som fan! ligger i småbåtshamnen, kostar 115:- st
Citera
2008-11-23, 16:24
Medlem
jonte123s avatar
115kronor kanske var i det dyrare lagret, om du har ett par handskar och snabba reaktioner kan du köpa tifo.it bengaler långt mycket billigare (om du inte vill pröjsa frakten så kolla in globaltifo.com/forum ) annars finns ju comet-bengalerna och dem ligger väll på runt 70 kronor om jag inte minns fel, men kom ihåg att fälla ut skafftet
Citera
2008-11-25, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte123
115kronor kanske var i det dyrare lagret, om du har ett par handskar och snabba reaktioner kan du köpa tifo.it bengaler långt mycket billigare (om du inte vill pröjsa frakten så kolla in globaltifo.com/forum ) annars finns ju comet-bengalerna och dem ligger väll på runt 70 kronor om jag inte minns fel, men kom ihåg att fälla ut skafftet

Aldrig i livet. Vi köpte från tifo.it sist (för 55kr/st dessutom). Det kommer slagg och mög som bara den från dem. Jag har fortfarande ett brännmärke kvar på armen Men jag håller med om att 115kr kanske är lite väl dyrt :P Ingen som vet ett billigare ställe där man kan köpa just IKAROS?
Senast redigerad av Lazyllama 2008-11-25 kl. 20:08.
Citera
2008-11-26, 15:20
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyllama
Aldrig i livet. Vi köpte från tifo.it sist (för 55kr/st dessutom). Det kommer slagg och mög som bara den från dem. Jag har fortfarande ett brännmärke kvar på armen Men jag håller med om att 115kr kanske är lite väl dyrt :P Ingen som vet ett billigare ställe där man kan köpa just IKAROS?
55 kronor? you got ripped, dem kostar typ 25kronor MAX
Citera
2008-11-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte123
55 kronor? you got ripped, dem kostar typ 25kronor MAX

Mm om man köper dom direkt från tifo.it. I det här fallet var dock en mellanhand inblandad.
Citera
2008-11-27, 10:49
Medlem
jonte123s avatar
japp så mitt tips e ju givetvis att dra ihop en rejäl beställning eller ha många som går ihop och beställer från tifo.it för om du vill ha mycket blir det ganska dyrt med mellanhänder (typ globaltifo)
Citera
2009-02-15, 16:54
www.sweultra.se , där brukar du kunna köpa bengaler, i forumet av andra privatpersoner alltså.
Citera
2009-02-16, 01:20
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
kan köpa dom i råå hamn i helsingborg!

Vilken affär?!
Var?!
Säljer dom bara bengaler eller annat också?!
Citera
2009-02-16, 09:03
Medlem
jonte123s avatar
kör en råchansning på att det är en båt/marin-affär där kan man alltid handla
Citera
2009-07-30, 14:39
Medlem
SylarQQs avatar
Någon som har nån butik på nätet eller i Göteborg's området som säjler bengaler av bra kvallite? ej båtaffärer och dylikt
Citera
2009-07-30, 14:49
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylarQQ
Någon som har nån butik på nätet eller i Göteborg's området som säjler bengaler av bra kvallite? ej båtaffärer och dylikt
ska du ha bra kvalitet (dvs ikaros/comet) så får du vända dig till en båtaffär, inte mycket att göra, alternativt köpa av en privatperson (brukar kunna vara mycket billigare)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in