Ett märke som när det begav sig inte inhandlades, men som jag mer än gärna skulle vilja bekanta mig med idag. Kommer ihåg deras butik nere vid stureplan men hur den sedermera plötsligt var borta. Så vart kan jag inhandla Aqua Limone idag? Ett rätt suspekt märke med udda färgval, lite som RL men med en skön retro känsla över svunna tider!
Om jag inte minns fel var stod något slags Aqua Limone-plagg högt på min önskelista inför julen då jag var circa tio. Det kan inte vara positivt, är det inte ett lågpris(-kvalite) märke i stil med Champion, Fruit of The Loons och Russel Athletic?
Tycker mest att jag ser spänniga invandrar/förortskillar utan någon som helt stil som bär Aqua Limone. Det har nog förstört deras varumärke rätt rejält.
Det ingick inte i min vetskap att märket hade applicerats på landsortens förorts kidz, här i hufvudstaden ser man inte en enda själ som har det. Men om märket numera är landsort, drog det genast iskalla vindar mellan mig å märket. Så jag tackar för informationen!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!