• 1
  • 2
2006-11-07, 16:34
Medlem
Theberzerkers avatar
Tjenare, jag har beställt ungefär 15 flaskor poppers och har lite frågor

Är det 100% lagligt i Sverige? Skulle behöva en rejäl förklaring inom denna punkt. Eller kommer farbror blå att ta mig direkt när jag hämtar ut paketet?

Dos? Menas med hur många djupa andetag man ska ta för olika grader

Baksmällor? Vill inte ha muskotnöts-baksmälla igen

Tacksam för svar
Citera
2006-11-07, 16:45
Medlem
rezniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Tjenare, jag har beställt ungefär 15 flaskor poppers och har lite frågor

Är det 100% lagligt i Sverige? Skulle behöva en rejäl förklaring inom denna punkt. Eller kommer farbror blå att ta mig direkt när jag hämtar ut paketet?

Dos? Menas med hur många djupa andetag man ska ta för olika grader

Baksmällor? Vill inte ha muskotnöts-baksmälla igen

Tacksam för svar

Ett till två två djupa andetag sen så stiger din puls drastiskt och du får ett skrattanfall som varar i en minut. Att få ont i huvudet efteråt är inte ovanligt.

15 flaskor kommer bli mkt garv och massor av brända hjärnceller. Frågan är om du inte kommer tröttna på det rätt snabbt.

Poppers är inte längre tillåtet att sälja i sverige men det är lagligt att importera för eget bruk. Ngn mer får gärna bekräfta detta.
Citera
2006-11-07, 16:56
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reznik
... Frågan är om du inte kommer tröttna på det rätt snabbt.
Instämmer.
Jag pallade inte ens sniffa i mig en halv flaska. 15 kommer tära på dig ganska rejält. Ta det lugnt med dessa preparat, tänk på hälsan.
Citera
2006-11-07, 18:30
Medlem
nops avatar
hahaha inte visste jag att detta forum krylla av så många rövpulare!

// nop zizzle zazzle
Citera
2006-11-08, 16:09
Medlem
Klints avatar
Poppers känns som att skiva upp hjärnan med osthyvel. Helt meningslös skit!
Citera
2006-11-08, 18:58
Medlem
Theberzerkers avatar
Vet inte jag, jag är inte så "inne" på det här området, jag gillade det väldigt mycket när jag testade RUSH på fyllan iaf, och dessutom är det lättåtkommligt.

Nån som kan rekommendera nå andra bra?
Citera
2006-11-08, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klint
Poppers känns som att skiva upp hjärnan med osthyvel. Helt meningslös skit!

Jodå, man känner "att det här är fan inte nyttigt" när man drar i sig skiten. Vill inte veta hur många hjärnceller som bränns på ett sniff.

/Din_morsa
Citera
2006-11-08, 19:21
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din_morsa
Jodå, man känner "att det här är fan inte nyttigt" när man drar i sig skiten. Vill inte veta hur många hjärnceller som bränns på ett sniff.

/Din_morsa

Fick exakt samma känsla när jag sniffade det. Även dagen efter så kände man en aning ångest. "Aldrig mer, kommer döda min hjärna."
Citera
2006-11-10, 16:19
Medlem
Theberzerkers avatar
och jag som hört att det skulle vara näst intill ofarligt :/
Citera
2006-11-12, 19:41
Medlem
Men läs på innan ni hävdar att ett preparat är hälsovådligt. Jag vet att det känns skadligt men det är ju inget bra bevis för att det är det:

En bra början: http://en.wikipedia.org/wiki/Poppers#Health_hazards
Citera
2006-11-12, 22:27
Medlem
Meccans avatar
Poppers är mycket populärt bland bögar och säljs under disk på flera porrklubbar där bögar brukar hänga i Stockholm. Nu är jag inte bög så inga PM nu för i helvete, sysslar inte heller med sån där potenshöjande skit, min kuk fungerar bra och jag vill inte känna mig tung i huvudet, skratta i 20 sekunder medans min kuk står givakt som för kungafamiljen.

Edit: Jag skulle bara tillägga att Poppers sedan den 1 juni 1997 är olaglig att sälja och importera till Sverige; dock är det inte olaglig att inneha för eget bruk, om de inte har ändrat lagen det vill säga, kolla notisum ni som är nyfikna. Förövrigt är väl inte Poppers narkotikaklassat vilket betyder att tullen bara slänger det du beställt om de nu skulle öppna paketet, alltså inga påföljder förutom förlorade pengar.

Källa: FNA #84
Citera
2006-11-13, 23:35
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meccan
Poppers är mycket populärt bland bögar och säljs under disk på flera porrklubbar där bögar brukar hänga i Stockholm. Nu är jag inte bög så inga PM nu för i helvete, sysslar inte heller med sån där potenshöjande skit, min kuk fungerar bra och jag vill inte känna mig tung i huvudet, skratta i 20 sekunder medans min kuk står givakt som för kungafamiljen.

Edit: Jag skulle bara tillägga att Poppers sedan den 1 juni 1997 är olaglig att sälja och importera till Sverige; dock är det inte olaglig att inneha för eget bruk, om de inte har ändrat lagen det vill säga, kolla notisum ni som är nyfikna. Förövrigt är väl inte Poppers narkotikaklassat vilket betyder att tullen bara slänger det du beställt om de nu skulle öppna paketet, alltså inga påföljder förutom förlorade pengar.

Källa: FNA #84

Okej, lite lurigt att alla verkar tro olika dock men men, dom borde komma imorrn, annars litar jag på att tullen har tagit det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in