• 1
  • 2
2006-11-07, 07:33
Medlem
Nån som handlat därifrån som kan lämna lite synpunkter...
Citera
2009-01-30, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jopa

Inga och ha med och göra dom är struliga som fan
Citera
2009-01-30, 11:27
Medlem
Chilliemanns avatar
Bara namnet fick mig att få kväljningar
Citera
2009-01-30, 11:56
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Har handlat därifrån några gånger utan direkta problem, snabb leverans men ett av batterierna var slut så fick vänta på det nån vecka.
Citera
2009-07-12, 19:32
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:

Det verkar vara ett Kalle Anka företag: http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=4555
Citera
2009-12-02, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen
Det verkar vara ett Kalle Anka företag: http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=4555

Det ÄR ett kalle anka företag, beställ aldrig därifrån.. Aldrig!!
Citera
2009-12-02, 14:09
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen

Var ju många som klaga,
men dom har kanske blivit bättre,
jag har handlat ett par gånger och det har funkat mkt bra!
Även med att dom betalt tillbaka pengar när jag inte villat
vänta pga lång lev tid.

Så om jag bara svarat på frågan skulle jag säga +++++.
Men ok hos prisjakten såg det inte bra ut.

.
Citera
2009-12-02, 17:52
Medlem
maties avatar
Har handlat därifrån två gånger och är mycket nöjd! Bra priser och snabb leverans. Fick grejerna dagen efter båda gångerna
Citera
2009-12-02, 18:10
Medlem
hxhs avatar
Har handlat därifrån mer än 5ggr iaf, inga som helst problem köpte lcd display till nokia n95 3ggr och andra produkter en dag längre leveranstid då de skeppas från Danmark men inget jag bryr mig om, beställde en gång och de hamnade min order på rest ja efter en vecka så dumpade de ner i brevlådan.
Kan rekommendera sidan starkt.
Citera
2009-12-02, 18:57
Medlem
pingvinens avatar
har handlat display till en Moto Razr. Inga problem, snabbt och bra pris. Kompisen handlade nytt keyboard till en K800, heller inga problem. Var ca 1 år sedan.
Citera
2009-12-09, 12:22
Medlem
qwertas avatar
Fick just en display därifrån, snabbt,
och bra mail kontakt, kan fortfarande bara reka dom!

.
Citera
2009-12-16, 10:40
Medlem
Det förvånar mig att vissa är nöjda, men iof måste de väl göra vissa saker rätt för att fortfarande finnas kvar.

Frågan är, vill man ta chansen? Jag beställde ett nokia bt headset. Varför? Det var 180:- billigare än det annars lägsta priset.

Besvikelsen: Det stod inte ens nokia på förpackningen för det första, utan "Wega Trade". En plastbehållare som allt skakades runt i. Seriöst intryck? (Värt att nämna är att enligt samtal med Nokia är att i vart fall hela norden levereras med originalförpackning. Hur rutinerna är i Tyskland, där varan uppenbarligen kommer ifrån, kunde de ej svara på).

Sedan fanns inte de tillbehör med som jag hade förväntat, alltså de som skall finnas i originalförpackningen. Dock såg jag i efterhand på sidan de tillbehör som förpackningen skulle innehålla och bara vissa saker stod uppskrivna.

TROTS DETTA, fanns fortfarande inte allt med av vad som stod uppskrivet. Det följde inte heller med en väggladdare, utan endast en bil-laddare..

Detta returnerades vilket var en jätterolig process.. Pga "fel i varan" (med anledning av avsaknaden av de på sidan angivna tillbehören) yrkade jag skadestånd i form av att de skulle betala fraktkostnaderna.

Inget hördes av dem. Min gissning är att om jag inte hört av mig hade ingenting mer hänt.. men som sagt en gissning.

Efter många mail har jag nu fått bekräftat att pengarna är på väg tillbaka.. med en av fraktavgifterna, den andra får jag tydligen stå för själv.

Låter detta som ett seriöst företag? Nej. Kommer jag att tjafsa om den återstående fraktavgiften på 70-nånting kronor? Nej. Är jag glad att detta är över? Ja

Kommer jag någonsin handla där igen, eller rekommendera ngn att göra det?

NEJ NEJ NEJ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in