2006-11-06, 14:00
Medlem
vinbras avatar
Nån som vet om kvinnan som låtsades prutta i sändning har fått lida av det i efterhand?

Om jag förstått det rätt hade det varit någon form av pruttrelaterat inslag under programmet, och dom ville skoja till det på slutet.
Citera
2006-11-06, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Nån som vet om kvinnan som låtsades prutta i sändning har fått lida av det i efterhand?

Om jag förstått det rätt hade det varit någon form av pruttrelaterat inslag under programmet, och dom ville skoja till det på slutet.
Jag såg programmet men minns inte vad, det var pruttrelaterat och hennes väderspänning var typ finalen. Kul var det och man förstod direkt att det skulle komma som klipp.
Citera
2006-11-06, 17:32
Medlem
hakkapelits avatar
hände väl på typ västerbottensnytt i slutet.. finns nog på youtube tror jag..
Citera
2006-11-06, 17:51
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakkapelit
hände väl på typ västerbottensnytt i slutet.. finns nog på youtube tror jag..
Klippet finns i mitt första inlägg.
Citera
2006-11-06, 18:03
Medlem
Det jag hört om det där var att det var en vägg som rörde på sig och skapade ett prutt liknande ljud, och då ville dom skoja till det hela lite genom att göra en såndär avslutning på programmet.

Jag har dock svårt att tro att nån fått lida för det.
Citera
2006-11-06, 18:21
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Jag såg programmet men minns inte vad, det var pruttrelaterat och hennes väderspänning var typ finalen. Kul var det och man förstod direkt att det skulle komma som klipp.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=213461

Det var ett reportage om att det efter det nya rökförbudet på krogar skulle börja lukta mycket värre på uteställen...
Citera
2006-11-06, 18:28
Medlem
Sababas avatar
Ett annat exempel som är mitt bidrag till diskursen

http://www.youtube.com/watch?v=ElcF51_F6DI&NR
Citera
2006-11-06, 22:48
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra

Vad är frågan exakt? Varför skulle hon få lida för det? Skulle hon bli baktalad eller få sparken eller vad?
Citera
2006-11-07, 00:07
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Vad är frågan exakt? Varför skulle hon få lida för det? Skulle hon bli baktalad eller få sparken eller vad?
Typ allmänt hånad, vad vet jag, min frågeställning är mycket öppen.
Citera
2006-11-07, 01:15
Bannlyst
Jag har dock inte sett henne, Anna Snäll som hon heter, på jättelänge. Hon kanske har fått tagit konsekvenserna av sitt "pruttande" ändå...
Citera
2006-11-08, 00:13
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Ett annat exempel som är mitt bidrag till diskursen

http://www.youtube.com/watch?v=ElcF51_F6DI&NR

Haha den fjärten måste vart faake?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera