Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Du hädar så jag blir alldeles till mig. Du borde placeras i en stor tombola (självfallet med lite urin i även här) med "Rock The Night" på repeat tills du lärt dig veta hut!
Men okey, alla pajaserier(pudelfrisyrer respektive röda slipsar) aside tycker jag MCRs musik är riktigt beklämmande. Skitnödig med djuuupa, emotionella refränger förpackat i någon form av fastfood-papper färdigdränkt i HP-sås för enkel nedsväljning. Europe är knappast något svårsmält, men deras musik gjorde inte riktigt anspråk på det heller. Nota bene den förflutna formen
gjorde, ty jag kan inte annat än hålla upp skygglapparna för Europes två senaste dödsryckningar.
Jahaja! Sitt där ni och lyssna på er emo och njut doften av era egna fjärtar! Men glöm för fan inte att ni ska skära
längs med och inte tvärs över framgent!
Hädare eller inte, straffet du talar om är absolut inte rättfärdigat med tanke på brottet som begåtts. Att tvångsmässigt placeras i en tombola kan jag tänka mig, men när
Rock the Night ska spelas på repeat hade jag hellre valt döden.
För att använda en gammal klyscha är ju smaken som bekant delad, precis som baken. Den är utsliten jag vet, men tåls att användas när situationer som denna uppstår. Din beskrivning av MCR's musik finner jag lustig, för att inte säga helt befängd. Europes musik är för mig inte bara svårsmält, den är något som triggar mina kräkreflexer så pass mycket att jag inte ens kan ta den i munnen. Om du däremot dränker den i HP-såsen du nämnt skall jag fundera på saken. För alla vet vi ju att en mindre god maträtt genast blir bättre toppad med en god sås. Jag tvivlar dock på att så är fallet den här gången.
Det Europe gjorde för två år sedan och nu är på väg att göra igen om jag förstått rätt, kan knappast beskrivas som dödsryckningar. Det är snarare odören av någonting dött som förruttnar vi känner. Mina fjärtar luktar godare!
Behöver jag nämna att jag hellre bär en smal röd slips än en pudelfrisyr?
EDIT: Pizzan smakar gott, jag funderar numera på vad för roligt jag skall hitta på med matkniven.