2006-11-06, 01:43
Medlem
Tänkte bara höra om det finns fler här som lyssnar på dem. Har inte stött på någon annan som lyssnar på dem än så det vore kul att se hur många svenska fans det egentligen finns.

Vad har ni för åsikter om nya skivan?
Citera
2006-11-06, 09:55
Medlem
Händer väl ibland att man smäller på ett album av dom när man är sugen på lite , men de är inte favoriserade som av mig. Rätt så lättlyssnat, men jag gillar de tidigare albumen mer. Låten med samma namn som albumet, Welcome to the black parade, är inget vidare. Den är överreklamerad imo.

Fan vad trött jag är just nu.
Citera
2006-11-06, 11:57
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxcutter
Tänkte bara höra om det finns fler här som lyssnar på dem. Har inte stött på någon annan som lyssnar på dem än så det vore kul att se hur många svenska fans det egentligen finns.

Vad har ni för åsikter om nya skivan?
De ligger för närvarande på en tiondeplats på Tracks-listan med sin pekorala emo-smörja till mjukmetall, så du är tyvärr inte det minsta ensam...
Citera
2006-11-06, 12:46
Medlem
Carcasss avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=393122

Där har du lite andra retards att snacka MCR med.
Citera
2006-11-06, 12:48
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
http://www.flashback.org/showthread.php?t=393122

Där har du lite andra retards att snacka MCR med.
Tack...jag hade inte hjärta att vara så explicit själv!
Citera
2006-11-06, 18:50
Medlem
se där ja det fanns redan en tråd. jag som tyckte att jag sökte.

Citat:
Ursprungligen postat av nollan
De ligger för närvarande på en tiondeplats på Tracks-listan med sin pekorala emo-smörja till mjukmetall, så du är tyvärr inte det minsta ensam...

ja gud förbjud att man får lyssna på musik som ligger på toplistorna!
Man får heller absolut inte tycka om fler än en musikstil. Eller tjaa, ok max tre stycken får man gilla, men då ska det fan vara sub-genrer till norsk black metal, annars är man inte häftig.
En annan viktig grej är att man måste gå runt och berätta vilken häftig musik man lyssnar på och vilken ohäftig musik andra lyssnar på, det är viktigt, eftersom man lyssnar på musik för att bygga sig en image och det bidrar ju inte till ens image om man inte går runt och berättar för alla vad man lyssnar på! Det är därför också väldigt viktigt att ha bandtröjor på sig, men de måste vara svarta.
Citera
2006-11-06, 19:34
Medlem
Gillar deras nya album som fan, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, konsert med dom på onsdag i Arenan! ses där ;D
Citera
2006-11-06, 19:59
Medlem
Jag ska också se dem i övermorgon, syns!
Citera
2006-11-06, 21:43
Medlem
nollans avatar
Citat:

Man får heller absolut inte tycka om fler än en musikstil. Eller tjaa, ok max tre stycken får man gilla, men då ska det fan vara sub-genrer till norsk black metal, annars är man inte häftig.
Gud? Jag tror inte på gud! :P
Citat:
En annan viktig grej är att man måste gå runt och berätta vilken häftig musik man lyssnar på och vilken ohäftig musik andra lyssnar på, det är viktigt, eftersom man lyssnar på musik för att bygga sig en image och det bidrar ju inte till ens image om man inte går runt och berättar för alla vad man lyssnar på! Det är därför också väldigt viktigt att ha bandtröjor på sig, men de måste vara svarta.
Haha, chill out för fan! Nu drog du på lite väl stora växlar då jag aldrig i mitt liv skulle ta på mig en bandtröja.
Citera
2006-11-06, 21:45
Bannlyst
Citat:

Exakt, du hajar! Du är med andra ord inte speciellt häftig.
Citera
2006-11-06, 21:47
Medlem
miness avatar
Citat:

men va bra, då har du fattat precis hur det ska vara.
men varför lyssnar du då på listskiten?
Citera
2006-11-06, 22:07
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
men va bra, då har du fattat precis hur det ska vara.
men varför lyssnar du då på listskiten?

Du har en avatar föreställandes Kiss och är således förbjuden att från och med nu diskutera musik! Du är DISKVALIFICERAD!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in