Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Haha, den där tog!
Europe ser jag mer som en rolig grej, till skillnad från MCR som verkar ta sig själva på sånt oerhört allvar. Europe är ett pajasband, någon form av easy listening med lite elgitarr och synthar - MCR är lika fullt ett pajasband, det värsta är att de inte vet om det själva.
Angående ditt tält så kommer jag skära upp ett hål för min FB-penis och sedan fylla det med urin! Skål!

Hehe.
Nja, jag vet inte jag. Ett band som huserade, och t.o.m. var omtyckta på 80-talet trots sin hemska musik, bestämmer sig 20 år senare för att återförenas och spela in en skiva, och som om det räckte, även ge sig ut på turné. Det min vän, är att ta sig själva på för stort allvar. Europe är liksom 20 år försenat, de gör parodi på sig själva. För min egen del hade det räckt med Final Countdown.
MCR gör ju iaf. något eget. Jag säger inte att det är coolt med röd slips, ansiktsmålning, skottsäker väst och armbindel, men deras musik tenderar att ibland gnistra till. Det är det jag, och många fler tycker om.
En FB-penis får du aldrig in genom ett hål då de tenderar att vara 3 meter långa och ha 1,5 meters omkrets. Besök gärna mitt tält dock, då ska vi sitta och svinga bägare och lyssna på min bandare. Hardcore och emo är det som spelas.
EDIT: Kiss-fans som talar om "listskit" och Europe-fans som påstår att MCR tar sig själva på för stort allvar. Man tror inte det är sant.