2001-05-26, 08:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Allvarligt talat, analsex - är inte dewt lite bögigt at vilja knulla analen på sin brud?

Denna fixering vid plastatrapper i asrclet och knulla bajshålet.

VARFÖR?

tänder ni på att få lite bajs på pitten??
Eller är det så att ni har liten pitt och en tjej med slapp mutta så ni behöver nåt trängre?

hur som helst: onaturligt. äckligt.
Citera
2001-05-26, 11:16
Medlem
Analsex, äckligt

själv föredrar jag fontanellsex

Citera
2001-05-26, 14:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Analsex, äckligt

Korrektion:

Jugmund du är äcklig!

Kommentar till ditt inlägg:

Analsex kan man ha som variation inte för att mutta blir tråkigt men det är kul att testa andra saker jmf oralsex.
Citera
2001-05-26, 18:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Analsex, äckligt

folk som jag frågat verkar vilja att tjejen får ont...
Citera
2001-05-27, 01:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Analsex, äckligt

Vaddå onaturligt? Hur jävla naturligt är det med oralsex då? Eller preventivmedel för den delen också.

Tycker du att det är bögit att bli avsugen av din tjej också?

Men smaken är som baken! Har haft flickvänner som har älskat analsex men också sådana som inte tyckt det var skönt.

Men kådis och vattenbaserat glidmedel rekomenderas för allas trivsel och säkerhet. (Varför lät jag som en jävla barnmorska där?)
Citera
2001-05-29, 02:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Analsex, äckligt

Lätt var och ens enskilda val. Jag skulle aldrig ens vilja pröva (vill inte stoppa min penis i bajs). Men om andra känner för det är det helt OK med mig. Tråkigt dock när pojkar övertygar (läs tjatar ut) sina flickvänner om att ha analsex och sen gör det ont som satan (rätt vanligt har jag lärt mig).
Citera
2001-05-29, 12:57
Medlem
Analsex, äckligt

de flesta tjejer gillar inte analsex.

de killar som vill knulla analen på sina flickvänner känner dessutom ofta inte till att de analsexscener som finns i porrfilmer föregås av tarmsköljning.

i verkligheten blir nog en del analsvennar rätt överraskade då det är bajs på kuken deras!!
Citera
2001-05-31, 17:22
Medlem
Analsex, äckligt

Kan upplysa om att man inte behöver ha sex i missionärsställning bara för att man inte gillar att knulla tjejen i skitan. Gammal hederlig "doggy style", dvs killen bakifrån (fast i fittan) är det väl inget fel på?
Citera
2001-06-02, 20:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Analsex, äckligt

knulla där det gör ont det har jag alltid sagt
Citera
2001-06-02, 22:38
Medlem
Analsex, äckligt

japp!
Citera