2008-08-18, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Konstigt att jag gör det när du bara snackar ren jävla skit!

Det enda du kommer med är personangrepp. Det stör mig inte men idéutbytet blir lidande. Har du överhuvudtaget sett en handbollsmatch? Har du själv sysslat med någon form av idrott förutom rollspel och runk? Känner du folk som håller på med idrott på hög nivå?
Citera
2008-08-18, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Det enda du kommer med är personangrepp. Det stör mig inte men idéutbytet blir lidande. Har du överhuvudtaget sett en handbollsmatch? Har du själv sysslat med någon form av idrott förutom rollspel och runk? Känner du folk som håller på med idrott på hög nivå?

Råkar faktiskt känna vissa av tjejerna i Handbollslandslaget! Så jag råkar veta med 100% säkerhet att du säger är rent skitsnack!

Så snälla sluta me ditt jävla ljug!
Citera
2008-08-18, 10:33
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Närmare 90 procent lesb
Knappast troligt att av os truppens 14 spelare skulle bara ett par stycken vara straighta.
Citera
2008-08-18, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Knappast troligt att av os truppens 14 spelare skulle bara ett par stycken vara straighta.

90 procent var att ta i, säg 50 så är det inte i överkant men fortfarande anmärkningsvärt. Jag har inget emot det så länge dom vinner och är hyfsat snygga. Men börjar det förloras och bli manhaftigt tycker jag att det är dax att dra i bromsen.
Citera
2008-08-18, 11:47
Medlem
Citat:
90 procent var att ta i, säg 50 så är det inte i överkant men fortfarande anmärkningsvärt. Jag har inget emot det så länge dom vinner och är hyfsat snygga. Men börjar det förloras och bli manhaftigt tycker jag att det är dax att dra i bromsen.

Du har ju uppenbart ingen aning om ngt du snackar om, är ju ingen idé ens å bry sig mer!! Fortsätt å sprid dina lögner om detta och om tennisdubbeln, du lurar säkert några!
Citera
2008-08-18, 11:52
Bannlyst
Citat:

Du har ju uppenbart ingen aning om ngt du snackar om, är ju ingen idé ens å bry sig mer!! Fortsätt å sprid dina lögner om detta och om tennisdubbeln, du lurar säkert några!

Kan jag bara upplysa en homofob som du en aning är jag nöjd. Vakna upp! Det är 2008. Det är faktiskt möjligt att vara homosexuell och syssla med idrott.
Citera
2008-08-18, 11:56
Medlem
Citat:
Kan jag bara upplysa en homofob som du en aning är jag nöjd. Vakna upp! Det är 2008. Det är faktiskt möjligt att vara homosexuell och syssla med idrott.

Jo jag vet det du, men bara för det så är inte alla idrottare homosexuella eller är man det automatiskt om man idrottar 2008?
Senast redigerad av psycho77 2008-08-18 kl. 12:10.
Citera
2008-08-18, 12:02
Bannlyst
Citat:
Jo jag vet det du, men bara för det så är inte alla idrottare homosexuella eller är man det automatiskt om man idrottar 20008?

Det var faktiskt din märkligaste åsikt hittills Varför skulle man automatiskt vara homosexuell för att man idrottar? Nystrand (din idol) har tex en mkt snygg tjej.

Låter lite som den klassiska Hassanbusringingen: "Är det sant att det kommer att flytta 10 000 tyska bögar till Sverige när vi går med i EU?"

Är du ett troll? Då är det inte lönt mödan att svara dig hela tiden.
Citera
2008-08-18, 12:09
Medlem
Citat:
Det var faktiskt din märkligaste åsikt hittills Varför skulle man automatiskt vara homosexuell för att man idrottar? Nystrand (din idol) har tex en mkt snygg tjej.

Låter lite som den klassiska Hassanbusringingen: "Är det sant att det kommer att flytta 10 000 tyska bögar till Sverige när vi går med i EU?"

Är du ett troll? Då är det inte lönt mödan att svara dig hela tiden.

Nystrand är knappast min Idol och ingen annan i simningen heller!!

Troll, den enda som är ett troll i denna tråden och i andra är du! Det är inte jag som sprider massa lögner i trådarna!
Citera
2008-08-18, 12:14
Bannlyst
Citat:
Nystrand är knappast min Idol och ingen annan i simningen heller!!

Troll, den enda som är ett troll i denna tråden och i andra är du! Det är inte jag som sprider massa lögner i trådarna!

Jag lägger ner, du är för jobbig.

Ha det bra
Citera
2008-08-18, 14:14
Medlem
Citat:
Jag lägger ner, du är för jobbig.

Ha det bra

Bra, då hoppas jag vi slipper mer av dina lögner i framtiden!
Citera
2008-08-18, 14:45
Medlem
Citat:
Bra, då hoppas jag vi slipper mer av dina lögner i framtiden!

second that!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in