Krävde absolut inte att du skulle skriva ut något om karlar. Utan jag menar bara att om man kollar på t.ex. finansvärlden på högsta hönsen där så har ju dem åtskilliga gånger "gått över lik" för att ta sig dit dom är idag. Men vi släpper det nu och återgår till tråden.
På 80-talet var det en schweitsisk slalomtävlare som var överlägsen i damklassen, tills hon en dag funderade över en del konstiga känslor hon hade. Det visade sig då att det växte en penis inne i hennes vagina. Och då fick hon lov att bestämma sig för vad hon skulle bli. Jag tror hon valde kvinna, men hon blev ändå dopingklassad. Tyvärr har jag glömt vad hon heter. Någon som minns?
Antar att du tänker på Erik Schinegger. Han blev världsmästarinna i störtlopp 1966 under namnet Erika men det visade sig sedan att han biologiskt sett var en man. Han bytte namn till Erik, skaffade fru och barn och är numera skidlärare någonstans i Alperna.
Någon som vet vad som är "dealen" mellan Seger och Daniella? Har sett en del LFC matcher och "samspelet" mellan dem är inte som med alla andra medspelare...