Jag har alltid misstänkt att Lars Lagerbäck är smyghomo, att han därför tar in de gossar han själv finner sötast i landslaget, med känt resultat. Varför skulle det vara annorlunda hos damerna?
Visst, Lagerbäck brukar låta ett par tre fula killar hänga med som en täckmantel. Damlandslaget innehåller säkert några straighta damer av samma skäl.
Är det ingen mer än jag som blir förbannat trött på landslagsspelare som under brinnande OS har en fru som heter "fru" och som inte vill säga om dom inseminerat i Danmark? Om damfotbollen ska sluta framstå som en jävla sekt krävs att någon kvinlig Zlatan med lite fitta i vänder ut och in på sitt hem och bidrar till lite folklighet kring sporten. Då först kommer miljonerna.
att en majoritet av flickorna i fotbollslandslaget gillar fitta är ganska känt, men hur är det med damhandbollslandslaget?
Det lilla jag sett av dom så verkar det inte vara så att det är lesbianer. Men man vet som sagt inte. Statistisk sett borde det finns några stycken i alla fall.
Du säger emot mig i varenda tråd. 90 procent var kanske att ta i men landslaget i handboll är drabbat av samma mystiska statistiska osannolikhet som landslaget i fotboll. Det är ett faktum.
Du säger emot mig i varenda tråd. 90 procent var kanske att ta i men landslaget i handboll är drabbat av samma mystiska statistiska osannolikhet som landslaget i fotboll. Det är ett faktum.
Konstigt att jag gör det när du bara snackar ren jävla skit!