2008-08-07, 21:38
Medlem
ostwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Vad skulle vara så konstigt med det?

Jag har alltid misstänkt att Lars Lagerbäck är smyghomo, att han därför tar in de gossar han själv finner sötast i landslaget, med känt resultat. Varför skulle det vara annorlunda hos damerna?

Visst, Lagerbäck brukar låta ett par tre fula killar hänga med som en täckmantel. Damlandslaget innehåller säkert några straighta damer av samma skäl.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-08-09, 22:16
Medlem
Lilla Bofinkens avatar
Victoria Svensson intervjuas med anledning av föräldraskapet:

http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2976202.ab

Är det ingen mer än jag som blir förbannat trött på landslagsspelare som under brinnande OS har en fru som heter "fru" och som inte vill säga om dom inseminerat i Danmark? Om damfotbollen ska sluta framstå som en jävla sekt krävs att någon kvinlig Zlatan med lite fitta i vänder ut och in på sitt hem och bidrar till lite folklighet kring sporten. Då först kommer miljonerna.
Citera
2008-08-10, 00:18
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herminatious
Är själv umeåbo, och marta har faktiskt flickvän i UIK. Johanna Frisk satt hand i hand med henne under i klippning på en lokal frisörsalong.

Marta kanske passade på att visa hur man gör en brasiliansk vaxning?
Citera
2008-08-10, 18:54
Medlem
Dornimells avatar
Citat:
Kallur´s är långt i från Lesbiska om inte nu då Jenny gillar smaken! Sanna sägs vara en liten småälskare av att ta den i tvåan!...

Nu fick jag en mycket trevlig bild i mitt huvud

Citat:
Jossan har också fått några meter

Hoppas en till...
Citera
2008-08-17, 21:58
Medlem
Dr.Diegos avatar
Hanbollstjejerna?

att en majoritet av flickorna i fotbollslandslaget gillar fitta är ganska känt, men hur är det med damhandbollslandslaget?
Citera
2008-08-17, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
att en majoritet av flickorna i fotbollslandslaget gillar fitta är ganska känt, men hur är det med damhandbollslandslaget?

Närmare 90 procent lesb
Citera
2008-08-17, 22:07
Medlem
Citat:

Där är det helt tvärtom, iaf har de flesta killar! Men bara för att dem har killar säger ju inte det att de inte gillar lite fitta ibland!
Citera
2008-08-18, 02:36
Medlem
90% av AIKs dambandylag är tillsammans med varandra
Citera
2008-08-18, 08:56
Medlem
Citat:

Det lilla jag sett av dom så verkar det inte vara så att det är lesbianer. Men man vet som sagt inte. Statistisk sett borde det finns några stycken i alla fall.
Citera
2008-08-18, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Närmare 90 procent lesb

Skitsnack!
Citera
2008-08-18, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Skitsnack!

Du säger emot mig i varenda tråd. 90 procent var kanske att ta i men landslaget i handboll är drabbat av samma mystiska statistiska osannolikhet som landslaget i fotboll. Det är ett faktum.
Citera
2008-08-18, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Du säger emot mig i varenda tråd. 90 procent var kanske att ta i men landslaget i handboll är drabbat av samma mystiska statistiska osannolikhet som landslaget i fotboll. Det är ett faktum.

Konstigt att jag gör det när du bara snackar ren jävla skit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in