2006-11-04, 06:22
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Någon som vet vad fanskapet håller hus och vad han sysslar med?
Själv är jag skeptisk.
Citera
2006-11-04, 13:01
Medlem
Om du menar Zack De La Rocha så har han legat lågt ändå sedan Rage la av runt 2000 någon gång. Han släppte en låt tillsammans med någon annan i protest mot Irakkriget men har väl inte gjort något annat vad jag vet.

Tycker själv att det är skönt med en artist som inte kastar sig ut i soloprojekt så fort ett band splittras. Men Zack hade kvaliteér som sångare tycker jag, så vi får förhoppningsvis höra mer av honom.
Citera
2006-11-05, 11:42
Medlem
hörde att han åkte ner till sydamerika efter att bandet splittrades för att han ville kriga tillsamans med FARC gerillan el något liknande...

Hade han inte en pappa som var professor på något universitet också?
Citera
2006-11-05, 12:18
Medlem
Don Cribiaris avatar
Han gjorde några låtar med DJ Shadow 2002 tror jag.. Sen var han med på Saul Williams album från 2004 har jag för mig... Det ryktas att har El-P och ?uestlove (från The Roots) producerat några låtar åt honom tidigare..

...så visst, han håller fortfarande på...
Citera
2006-11-05, 12:22
Medlem
Nja, proffessor var han nog inte, konstnär/målare har jag hört. Han var tydligen ett riktigt psykfall utöver detta, förstörde sina egna målningar och tvingade familjen att fasta. Extremt religös var han också och försökte tvinga familjen till samma övertygelse. Zack växte upp med sin mamma så han slapp förhoppningsvis det värsta av faderns galenskaper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in