2008-02-08, 21:49
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Där håller jag med dig.

Men det kanske har betydelse ändå, i slutändan eller under diskussionsresans gång, eftersom speakerrösten uppenbarligen är till för det som Ezzelino skrev, eller kanske för att förlöjliga revisionistens film? Något annat syfte kan jag inte se.
Att då reagera på detta propagandautnyttjande av ungen och folks känslor genom att håna de ansvariga asen tycker jag kan vara helt i sin ordning.

De ansvariga asen var väl ändå de som producerade din film!!
En film i ungefärlig klass med Dr Töbens video.
Att trådfilmen var så usel och lättgenomskådad kan inte vara lätt, men varför skjuta på budbäraren??

/VV
Citera
2008-02-08, 21:57
Bannlyst
Citat:
Där håller jag med dig.

Men det kanske har betydelse ändå, i slutändan eller under diskussionsresans gång, eftersom speakerrösten uppenbarligen är till för det som Ezzelino skrev, eller kanske för att förlöjliga revisionistens film? Något annat syfte kan jag inte se.
Killen som läser i Denierbuds-filmer låter som en stor idiot med ful röst. Jag kan tänka mig att barnrösten skall se som en kontrast till idioten i förnekarfilmerna.
Citera
2008-02-08, 23:42
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Vi diskuterar filmen One Third of The Holocaust, filmen får mothugg i några YouTube-klipp där en barnunge patetiskt och sorgligt nog får föra motståndarsidans talan och Ezzelino kommenterar detta då jag retoriskt undrar varför i helvete det är så.

Vad är det som är patetiskt och sorgligt?
Nu har jag bara ögnat igenom ett par filmer lite snabbt, men säger grabben något som är felaktigt? I det lilla jag såg låter det som hans fakta är betydligt mer sanna än originalversionens berättare.
Citera
2008-02-09, 06:16
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
De ansvariga asen var väl ändå de som producerade din film!!
Jag syftar givetvis på de ansvariga as som utnyttjar ett barn i sin propaganda, enbart för att spela på folks känslor och/eller förlöjliga revisionistfilmen (vad skulle syftet annars vara i användandet av barn?).

Budikate
Se svar ovan. Det är det som jag tycker är patetiskt och sorgligt.

Att få av er (någon?) gaskammarförkunnare inte ser det vidriga i detta tilltag är för mig en gåta. GoodGuyISwear tycker greppet är briljant, men vill inte svara på varför...
Citera
2008-02-09, 11:43
Medlem
Budikates avatar
Men VAD säger grabben som är felaktigt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto