2006-11-02, 13:52
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Verkar inte bättre. Verkar vara en typiskt vidrig överklasstyp. Hoppas att det finns rediga människor i Skåne som kan göra hans liv till ett helvete på alla sätt.

EDIT: Gör inget dumt bara.
Tack precis vad jag letade efter näe jag tänker absolut inte göra något dumt
men en dildo el 2 har han väl förtjänat
Citera
2006-11-02, 13:54
Medlem
Kontorsslavs avatar
En främlingsfientlig skånsk godsägare som plågar djur, känns lite som en kliché.
Citera
2006-11-02, 13:55
Medlem
TheCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Verkar inte bättre. Verkar vara en typiskt vidrig överklasstyp. Hoppas att det finns rediga människor i Skåne som kan göra hans liv till ett helvete på alla sätt.

EDIT: Här finns en karta och telefonnummer. Gör inget dumt bara.

Uppdatera nyss den posten, take a look again, ful var han med.
Verkar ju vara en tämligen aktiv FB-medlem med senaste inläggen var ju ifrån 2006-09-28, 12:23.

http://tinyurl.com/yzw8sp haha, troligt vad man kan hitta saker och ting på nätet.
Citera
2006-11-02, 14:31
Medlem
Kn Kroks avatar
Vad skönt för er vänsterpretton att få något...

...att gotta sig åt!

Varför bry sig om viktiga saker när man kan jaga en omdömeslös skitunge som skjuter av lite djur hemma på sin egen gård.

"Moralisk indignation består till 2 procent av moral, till 48 procent av indignation och till 50 procent av avund." / Vittorio de Sica
Citera
2006-11-02, 14:55
Medlem
Isaac_As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheC

Sydsvenskan visar delar/de mesta av videon @
http://qstream-wm.qbrick.com/00754/0...gare_NatQ1.wmv

Hitech och filma av dataskärmen
Citera
2006-11-02, 14:56
Medlem
Tråkigt att man bor så långt ifrån.

Filmen är borttagen på youtube, någon som vet var man kan hitta den? Såg bara en liten snutt som tidningen hade filmat på skärmen.

Hoppas alla gör sitt bästa för att sprida filmen till hans arbetsgivare etc i framtiden.
Citera
2006-11-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsvenskan
Han är skriven hemma hos familjen på Hjularöds gods i Harlösa.
Lite research gav att slottet Hjularöd (på bilden nedan) ägs av familjen. Hjularöd slott användes till inspelningen av julkalendern Mysteriet på Greveholm 1996.
http://www.balticuniv.uu.se/atlas/sweden/Greveholm.jpg
Citera
2006-11-02, 15:18
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kn Krok
...att gotta sig åt!

Varför bry sig om viktiga saker när man kan jaga en omdömeslös skitunge som skjuter av lite djur hemma på sin egen gård.

"Moralisk indignation består till 2 procent av moral, till 48 procent av indignation och till 50 procent av avund." / Vittorio de Sica
Och du menar att så talar en äkta högermänniska?
Blev du knullad som liten?
Citera
2006-11-02, 15:24
Medlem
har ni missat denna tråden?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=395911
Citera
2006-11-02, 15:30
Medlem
skinner5000s avatar
Vidrigt att skjuta en katt på det där viset. Nu har jag inte sett filmen, men skatjakt sysslar många med. Dock vet jag inte hur många som gör filmer av det och lägger ut på nätet. Dessutom verkar det ju sjukt att göra en film med musik, råa komentarer och liknande. Då njuter han ju verkligen av att ta livet av djur.

Det där med uthängning tycker jag dom kan vänta med tills personen i fråga är dömd. För tänk om någon oskyldig hängs ut i pressen, inte speciellt kul. Dessutom blir jag lite förvånad, varför hänger dom ut en person som plågar djur, men våldtäktsmän, dömda pedofiler och annat avskum är ju betydligt farligare för allmänheten än djurplågare. Men dom hängs inte ut.
Men självklart är det vedervärdigt att göra som personen i fråga gör och jag fördömmer det absolut inte.
Citera
2006-11-02, 16:14
Medlem
sajmonffss avatar
Herregud skärp er, big deal vem fan har inte roat sig på detta sätt? Pinsamt att ni sitter hemma och gömmer er bakom skärmen och lägger ut hans adress och nummer. Stick dit själva istället, fast det vågar ni väll inte han skjuter ju katter^^
Citera
2006-11-02, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajmonffs
Herregud skärp er, big deal vem fan har inte roat sig på detta sätt? Pinsamt att ni sitter hemma och gömmer er bakom skärmen och lägger ut hans adress och nummer. Stick dit själva istället, fast det vågar ni väll inte han skjuter ju katter^^

Jag hade gärna åkt dit och pratat med honom, men eftersom man bor 78 mil därifrån så känns det inte värt det. Har dessutom ett jobb att sköta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in