Flashback bygger pepparkakshus!
2006-11-05, 13:29
Medlem
-jOE!s avatar
Hon var med i gårdagens avsnitt av Extra, Extra! och hon såg ganska sliten ut..
Citera
2006-11-05, 18:58
Medlem
Nils Tomtes avatar
Var på middag i stadsdelen Slottsstaden i Malmö ikväll. Värdinnan berättade att Mona Zie... Siells... Silly.. Whatever, bodde i huset mittemot. Hon gick visst en "tillskärarutbildning" här i stan. Huruvida sådana utbildningar handlar om avancerad charkuterikompetens eller möjligtvis mode är jag tyvärr inte mannnen att besvara.
Citera
2006-11-06, 01:34
Medlem
Marulks avatar
Nu väcktes min nyfikenhet.

Har alltid varit lite tänd på henne ända sedan man var en liten pojke, en snabb bildgoogling och så blev man lite besviken

Hon ser väl ovanligt bra ut för att vara 62 år, men kan ingen bjuda på lite gamla bilder av henne, gärna nånting slampigt men helst något naket.
Citera
2006-11-06, 17:33
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
...framförallt, är det ingen som har några härliga bilder på henne från yngre dagar?
Jodå, bild 1, bild 2, bild 3 och bild 4. Vidcap visserligen men det är nog enda som finns.
Citera
2006-11-06, 18:06
Medlem
johnny_viciouss avatar
Så fort man ser en skvallertråd om en kvinna så kan man gå in i den och läsa och förr eller senare kommer det nån pubertal nobody och undrar om hon tar den i tvåan. Att ni aldrig lär er, ni har inte ett skit att tillföra en skvallertråd och då kan ni lika gärna hålla käften.

qtboy får en tillsägelse för tvåan-trams, Legimitation och Megaforce får varsin för trams.

//Mod
Citera
2006-11-06, 21:27
Medlem
Hon raggade upp en "bekant" till mig för ett par år sedan på nån rockklubb, han var några år över tjugo och fick följa med henne hem till hennes lägenhet i gamla stan där hon först visade sina tavlor. Ett ögonblick senare drog hon upp sin klänning (hon hade givetvis inga trosor), började gnida sig mot han å då var det on like donkey kong!

Hon tog den INTE i tvåan, men det var också det enda hon inte gjorde!
Citera
2006-11-06, 21:57
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Hon var med i gårdagens avsnitt av Extra, Extra! och hon såg ganska sliten ut..
Snacka om misslyckade ansiktslyftningar. Det var bland det sorgligaste man sett, en egyptisk mumie hade gjort sig bättre.
Citera
2006-11-06, 22:28
Medlem
Waldo.Lydeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Snacka om misslyckade ansiktslyftningar. Det var bland det sorgligaste man sett, en egyptisk mumie hade gjort sig bättre.

Har hon verkligen lyft sig? Är hon inte bara nersupen och nerrökt? Hon ser ganska skabbig ut om jag ska vara helt ärlig.
Citera
2006-11-06, 22:49
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroko
Hon raggade upp en "bekant" till mig för ett par år sedan på nån rockklubb, han var några år över tjugo och fick följa med henne hem till hennes lägenhet i gamla stan där hon först visade sina tavlor. Ett ögonblick senare drog hon upp sin klänning (hon hade givetvis inga trosor), började gnida sig mot han å då var det on like donkey kong!

Hon tog den INTE i tvåan, men det var också det enda hon inte gjorde!

Haha
Vet inte om det är coolt eller patetiskt av en 60 årig kärring att gå på rockklubb och ragga 20 åringar , ähh det är väl coolt när allt kommer till kritan.

Tack för bilderna som postades i tråden , hon har har det där slampiga över sig.
Någon som vet var hon brukar hänga på för klubbar ?
Blev lite sugen på att bryta ny mark. GILF
Citera
2006-11-13, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haz
När det begav sig berättade Mona Seilitz i någon av kvällsblaskorna hur illa berörd hon blev av Magnus Ugglas "Jag mår illa". Eftersom Mona vid den tiden dejtade ena halvan av Kärlekens vampyrer (vars enda hit, "Lilla hjärtat" hon också medverkar på) kunde man läsa att KV genast börjat skriva en hatlåt om Magnus. Jag kommer inte ihåg titeln, men jag tror aldrig den blev utgiven.
Videon till "Lilla hjärtat" är också klart sevärd.
Där mederkar en ung, naken Izabella Scorupco! (för bilder från videon, scrolla ner)
Citat:
"Lilla hjärtat, jag tänder så på dig. Jag vill så gärna ha sex med dig...
Citera
2006-11-13, 21:40
Medlem
SthlmRudeboys avatar
En bekants bekant till mig blev "uppraggad" av henne på en finlandsbåt för några år sen. Han går säkert under kategorin lammkött

Hur som helst under själv akten hade han av förståliga skäl haft svårt att nu samlagets höjdpunkt men han pumpade väl på så gått han kunde. Efter ett tag hade väl Mona tröttnat surnat till och på sitt bitchiga sätt sagt åt han på skarpen att "Nu får du för fan komma!!" När han inte misslyckades med det blev han helt sonika utslängd ur hytten.

Personligen tycker jag hon verkar vara en skönt tant som gillar sex med unga killar.
Citera
2006-11-13, 23:06
Medlem
har hört att hon har krökat så mycket att hon blev ifråntaget sitt barn, men va ja vet har hon väll aldrig haft några barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in