Fyllde år här i dagarna o fick av mina underbart ironiska vänner en sån där platta från tvshop som man ska sätta fast på tex magen så ska man göra två tusen sittups på tretti sekunder. Var ju givetvis tvungen att testa den.
Smetar på gelen och sätter fast den på magen o vrider på max (man e ju ingen vekling). Nu vet jag ungefär hur den där jätte negern i green mile kände sig i stolen där.
SATAN vad ont det gjorde!!!!!!
Helt galet.
Sen är frågan; vad i heeeelvete ska det vara bra för. Klart som fan ja spänner magen när de känns som den ska brinna up!!
iaf kul o testat det när man garvat åt det på tv:n flera ggr!!!
Då ska du testa en riktig elstimulator som Naprapater bland annat använder. Dom är det drag i. Kan skruva upp dom till 200Hz ( tv-shop har max 50Hz om jag ej minns fel )
Då ska du testa en riktig elstimulator som Naprapater bland annat använder. Dom är det drag i. Kan skruva upp dom till 200Hz ( tv-shop har max 50Hz om jag ej minns fel )
Vad är det man mäter frekvensen på? Antal pulser per sekund?
Sån har jag testat! Kan ju säga att det är nåt jag inte gör om, fyfan vad vidrigt.