2006-11-02, 16:20
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirku
Måste kännas bra att ha återupplivningsutrustning om nåt skulle hända!

Off topci:
Hahahah! Roligaste fb-kommentaren på länge. Ska hålla tal på nationella provet nu på måndag jag har valt ämnet "prylar som förädrar samhället" Hoppas det är okej att jag snor kommentaren, tänkte nämnligen klanka ner på denna sjuka el-magmaskin.

On topic:
Någon som har källor på att denna inte fungerar, vad som händer exakt och kanske information om i vilka situationer den används, koma tex.

tack på förhand!
/ filli
Citera
2006-11-02, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Off topci:
Hahahah! Roligaste fb-kommentaren på länge. Ska hålla tal på nationella provet nu på måndag jag har valt ämnet "prylar som förädrar samhället" Hoppas det är okej att jag snor kommentaren, tänkte nämnligen klanka ner på denna sjuka el-magmaskin.

On topic:
Någon som har källor på att denna inte fungerar, vad som händer exakt och kanske information om i vilka situationer den används, koma tex.

tack på förhand!
/ filli

Hmm, -den roligaste fb-kommentaren på länge- jag misstänker att du inte får hålla talet pga. din enastående humor?
Citera
2006-11-02, 19:15
Medlem
tjenare...jag har också en sånn och den funkar faktiskt, kan rekommendera att använda den mer än en gång om du vill se några resultat, den funkar naturligtvis inte lika bra som om du skulle göra vanliga sittups, men den ger garantérat resultat om du fortsätter använda den ett tag...den är även skön att lägga över ryggen om du har ont...lite som massage...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in