2014-02-08, 12:54
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Oavsett släktskap med vem så visade han sig passa in i raden av märkliga artister utan sångbegåvning.

Verkligen. Kan fortfarande inte släppa det. Uruselt rent ut sagt. Blir fan förbannad.
Citera
2014-02-08, 14:34
Medlem
tcfmogs avatar
Är riktigt överraskad att Everdahl/von Zweigbergk gått till final då jag inte tycker att de imponerat på något sätt, blir nog ganska klar förlust i finalen.
Citera
2014-02-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Är riktigt överraskad att Everdahl/von Zweigbergk gått till final då jag inte tycker att de imponerat på något sätt, blir nog ganska klar förlust i finalen.

Är betydligt mer överraskad av Höglund/Jesper. Tycker mest att hon svamlar runt och han gång på gång utger sig för att vara okunnig inom valfritt ämne. Kanske är det bara bullshit och taktik, vad nu en sådan strategi skall tjäna till (möjligen tittarsympatier för ödmjukhet?).
Citera
2014-02-09, 01:02
Medlem
Goldwaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Är betydligt mer överraskad av Höglund/Jesper. Tycker mest att hon svamlar runt och han gång på gång utger sig för att vara okunnig inom valfritt ämne. Kanske är det bara bullshit och taktik, vad nu en sådan strategi skall tjäna till (möjligen tittarsympatier för ödmjukhet?).

Handlar nog bara om att de upplever att de minskar ev press på det sättet. Skönt med nedskruvade förväntningar. Värre för Guillou, kan jag tänka mig. (han beskyllde ju dock amerikansk populärkultur för det nesliga nederlaget)
Citera
2014-02-12, 02:14
Medlem
Out-of-Steps avatar
Jesper Rönndahl är fan riktigt härlig!
Värt att se alla föregående säsonger? Nyligen börjat kolla på programmet och gillar det start
Citera
2014-02-12, 10:04
Medlem
Lost-Highways avatar
Det är rätt imponerande att ta Elvis sådär fort, var det på 10 sekunder?
Citera
2014-02-13, 09:28
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Del 13 av 13. Final! Göran Everdahl och Helena von Zweigbergk möter Elisabet Höglund och Jesper Rönndahl. Petra Marklund är veckans musikgäst hos husbandet Augustifamiljen.

Vet inte riktigt vem man ska hålla på. Det känns en väldig neutral final.

Skönt att denna (skit)säsong är över på fredag.
Citera
2014-02-13, 09:36
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Vet inte riktigt vem man ska hålla på. Det känns en väldig neutral final.

Skönt att denna (skit)säsong är över på fredag.

Håll på den som kommer att ligga under. Känns lite som en match mellan Norge och Danmark i ishockey. Vem som är vem återstår att se.

Jag kommer dock att hålla på Rönndahl/Höglund.
Citera
2014-02-13, 09:44
Medlem
sluggerbanans avatar
Håller tummen för Höglund även om inte tomten Jesper förtjänar att vinna.
Blir det som brukligt många frågor på populärkultur och film har förstås de andra grym chans. De jobbar ju dessutom ihop vilket ju kan vara en fördel i dessa sammanhang.

Egentligen spelar det mindre roll nu när Haag inte är med.
Citera
2014-02-13, 09:47
Medlem
kostymnisses avatar
Det känns som en riktig mellansäsong detta, en sådan där man inte kommer komma ihåg något par för att sticka ut, visst var det kul att se Janne G åka ut lika klart som en kenyansk skidåkare i OS men ändå.
Finalen är svårtippad men jag tror firma Rönndahl/Höglund tar det.
Citera
2014-02-13, 19:09
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det känns som en riktig mellansäsong detta, en sådan där man inte kommer komma ihåg något par för att sticka ut, visst var det kul att se Janne G åka ut lika klart som en kenyansk skidåkare i OS men ändå.

Man måste komma ihåg att ibland så är den största behållningen av vissa tävlingar att vissa deltagare åker ut så fort som möjligt...
Citera
2014-02-13, 23:15
Medlem
Oddballs avatar
Jag både tror och hoppas på Göran och Helena. Elisabeth Höglund är så torr och trist att hon riskerar att självantända och den där fånen som sitter bredvid henne är visserligen duktig men otroligt enerverande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in