2012-12-22, 14:51
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Själv klarade jag Mexico City på 8 poäng, landen är en del av staden. Då finns det bara en stad som dyker upp i mitt huvud.

Brasilia/Brasilien vore en tänkbar kombination. Jag tänkte i och för sig som du och fick 8 poäng där.

Det var, som redan skrivits, låg prestation från de tävlande på resorna. Jag tror att Haagarna kommer att leka hem segern. Möjligen kan Rosenfeldt/Gedin utgöra ett hot.
Senast redigerad av HerrGickhan 2012-12-22 kl. 14:54.
Citera
2012-12-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Brasilia/Brasilien vore en tänkbar kombination.

Heh....just den kombinationen var jag inne på

Och pinsamt av Göran Hägg att när dom gav ledtråden sombrero så sa idioten ändå Neapel
Senast redigerad av tank77 2012-12-22 kl. 15:04.
Citera
2012-12-22, 15:12
Medlem
Djuretimigs avatar
Man undrar ju vad ugglan gör i programmet. Hon kan inte ens musikfrågorna. Och inte heller en enda fråga en tjej i hennes generation borde klara av. Inte en enda parfym (inte ens en gissning värd namnet) inte en enda mexikanskt maträtt, inte ens festplatsen nummer ett bland ungdomar (cancun), inte en enda film med August och inte heller Gainsbourg. Och inte ett enda förslag på resmål. Har hon något minne överhuvud taget. Stackars Hägg. Han tar ju i varje fall allt som ligger i hans intresseområde.
Citera
2012-12-22, 15:15
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuretimig
Man undrar ju vad ugglan gör i programmet. Hon kan inte ens musikfrågorna. Och inte heller en enda fråga en tjej i hennes generation borde klara av. Inte en enda parfym (inte ens en gissning värd namnet) inte en enda mexikanskt maträtt, inte ens festplatsen nummer ett bland ungdomar (cancun), inte en enda film med August och inte heller Gainsbourg. Och inte ett enda förslag på resmål. Har hon något minne överhuvud taget. Stackars Hägg. Han tar ju i varje fall allt som ligger i hans intresseområde.
Välkommen till flashback, de är där som vinnare av en hel säsong av På Spåret.
Citera
2012-12-22, 15:18
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Ja och då var Hägg i sitt esse. Det räcker ju faktiskt med att en person tar tillräckligt mycket. Nu när Hägg sviktar, kommer sanningen fram. De duger inte.
Citera
2012-12-22, 15:18
Medlem
Citat:

Vilket är obegripligt nu i efterhand! Eller så var frågorna så mycket lättare förr och det var dom också.
Citera
2012-12-22, 15:33
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gupp1234
Vad i helvete. Den där finskan gav ju inget korrekt svar på regissörfrågan i Mexico City-fallangen men fick ändå poäng. Christian Luuk är fan efterbliven, förstör programmet för att han är kåt på spänning eller vafan det är han är ute efter.
Hon sa efternamnet relativt korrekt och fick poäng.
Citera
2012-12-22, 16:19
Medlem
Djuretimigs avatar
Citat:

Jo, det vet jag, trots att jag är ny här på flashback. Undrar bara vad det är för fel på människan. Någonting borde hon väl kunna!
Citera
2012-12-22, 17:06
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuretimig

Tillsammans med Zinat Pirzadeh den kanske sämsta deltagaren i På spårets historia. Till och med när Hägg skriver upp svaren åt Caroline så att hon bara har att läsa dem är hon nära att misslyckas.
Citera
2012-12-22, 17:09
Medlem
gulaLejonets avatar
finska och birro var duktiga igår, möter troligtvis Holm i finalen
Citera
2012-12-22, 18:19
Medlem
Djuretimigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
finska och birro var duktiga igår, möter troligtvis Holm i finalen

Tror det kan bli en man/kvinna fight. Herr Haag mot Fru Pojanen, med paren Lennart ”Hoa-Hoa” Dahlgren /Cecilia Hagen och Stefan Holm/Katarina Mazetti som mörka hästar.
Citera
2012-12-22, 19:03
Moderator
Dr Kings avatar
Haagarna har bredast kompetens och kompletterar varandra väl. Särskilt med den typ av frågor som Luuk och Lindström kör med. Jag har dem fortfarande som storfavoriter att vinna årets säsong.

Främsta utmanare blir Holm och Mazetti samt Hoa-Hoa och Hagen. De som förlorat mest på programledarbytet från Oldsberg/Hellberg till Luuk/Lindström är nog Hägg och Harrison. Med de frågor som var riktade mot en lite äldre publik under Oldsberg/Hellberg kunde de briljera men med de lite ungdomligare frågorna under Luuk/Lindström sitter de där som fån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in