2012-12-17, 17:01
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainst0rm
Vad tycker ni är bäst av Retur (gissa årtalet) och Vem där? (Gissa personen). Saknar den förra. Tyckte det var bland det bästa med På spåret.

Som de andra som svarat föredrar jag också Retur framför Vem där?.
Citera
2012-12-20, 18:13
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Del 5 av 13. Sveriges mest populära underhållningsprogram firar 25 år med en mästarsäsong, då alla tävlande är tidigare finalister. Den här veckan tävlar Caroline af Ugglas och Göran Hägg tillsammans för tredje gången. De möter Johanna Koljonen och Marcus Birro, som vann senast de medverkade. Veckans musikgäst är Miriam Bryant.

Jag önskar Birro all olycka i fredagens program.
Citera
2012-12-20, 19:28
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainst0rm
Vad tycker ni är bäst av Retur (gissa årtalet) och Vem där? (Gissa personen). Saknar den förra. Tyckte det var bland det bästa med På spåret.
Gillade också Retur mer. Tycker även att Vem där har blivit sämre denna säsong!

Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Då är vi två! Tycker synd om Koljonen.
Citera
2012-12-20, 20:00
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL

Gillar Koljonen, synd att hon måste tävla tillsammans med Birro som avskyr.
Citera
2012-12-21, 01:37
Medlem
Falcãos avatar
Får väl gissa att det var detta som Brommé syftade på då när hon antydde att det fanns en förklaring till varför de varit så dåliga i sin match.

http://www.expressen.se/noje/carl-jan-granqvist-opererad-fyra-ganger/
Citera
2012-12-21, 01:55
Medlem
H.R.Khlestakovs avatar
Har nån annan lagt märke till den stora skillnaden i underhållning olika avsnitt emellan? Jag lutar åt slutsatsen att det mest beror på deltagarna, dvs skön/kunnig deltagare (typ Hoa-Hoa) = roligt program, medan oskön/blåst deltagare (typ Carl-Jan) = mindre roligt program.

Känns även som kemin mellan Luuk/Lindström och olika deltagare inte är densamma, och sålunda spelar in i underhållningsvärdet. Jag menar, Luuk/Lindström fullkomligt tindrar som små Betlehems-stjärnor när t.ex. Erik Haag är med (inget ont om honom) vilket leder till roligt mellansnack, medans de i andra fall (ofta med all rätta) förmedlar noll intresse för vad deltagaren har att säga, och det hela blir väldigt stelt. Stör mig enormt på när de (i dessa stela och från deras sida ointresserade fall) liksom stressar på det hela och nästan säger "Ja ja, hit med svaret nu för fan" och inte låter personen prata (ibland med all rätta).

Kontentan av mitt resonemang; det behövs bättre casting och mer bortsållande av IQ-fiskmåsar och diverse ointressant stofiler bland deltagarna (typ Carl-Jan), samt en del social träning för Luuk/Lindström i hur man småpratar med folk som man normalt kanske inte skulle småprata med (typ Carl-Jan).

Inget ont om Carl-Jan Granqvist, han kan säkert passa skitbra i nåt TV-program på prime time i nån okänd liten småorts lokal-TV, där största nyheten för dagen är att Bertil 86 halkat i duschen och slagit i ollonet på fel sida av sin lilla wunderbara, underbara, upplåsbara Barbara.
Citera
2012-12-21, 02:29
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Får väl gissa att det var detta som Brommé syftade på då när hon antydde att det fanns en förklaring till varför de varit så dåliga i sin match.

Låter troligt.
Citera
2012-12-21, 08:14
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Fast när hände detta i förhållande till när programmet spelades in?
Citera
2012-12-21, 08:47
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Fast när hände detta i förhållande till när programmet spelades in?

Vet ej, men det känns ju lite underligt om det inte skulle ha någon koppling till Bromés kryptiska kommentar.
Senast redigerad av Falcão 2012-12-21 kl. 09:30.
Citera
2012-12-21, 09:11
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Vet ej, men det känns ju lite underligt om det inte skulle ha någon koppling till Brommés kryptiska kommentar.

Kanhända menade Bromé att CJ var under påverkan av det som sedan blev ett faktum. Jag antar att de bara går matcherna i grundomgången och sedan är utslagna. Förmodligen inspelades hela serien under ganska kort tid.
Citera
2012-12-21, 12:22
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Vet ej, men det känns ju lite underligt om det inte skulle ha någon koppling till Bromés kryptiska kommentar.

Måhända finns mer info här...?

https://www.flashback.org/t1205754

Blodförgiftning? Jo, det gäller verkligen att vara försiktig med vad man stoppar i munnen...
Citera
2012-12-21, 14:39
Medlem
heyyoutheres avatar
Birro har inte skrivit särskilt mycket om sin medverkan i På spåret, varken i tidning, blogg eller på twitter. Tar det som ett tecken på hur det kommer att gå för honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in