2008-01-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axello
Jag tycker björn hellberg har gjort sitt i På Spåret. hans utsvävande svar har man tröttnat på för länge sedan.

Jag håller med. Hellberg har spelat ut sina kort känns det som. Men vem, som både är kunnig och rolig ska ersätta honom?

Hoa Hoa eller Wester, anser jag. Helst Wester för att han är intelligent och rolig men också för att jag tycker att han alltid kör över sin partner och det känns sådär..
Citera
2008-01-25, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag håller med. Hellberg har spelat ut sina kort känns det som. Men vem, som både är kunnig och rolig ska ersätta honom?

Hoa Hoa eller Wester, anser jag. Helst Wester för att han är intelligent och rolig men också för att jag tycker att han alltid kör över sin partner och det känns sådär..

Behövs det överhuvudtaget en domare? Det är ju Oldsberg och hans samspel med de tävlande som är den stora behållningen. Domaren tillför inget.
Citera
2008-01-25, 19:06
Medlem
erikbes avatar
Stefan Holm får lägga av med höjdhoppet och ta över Hellbergs roll
Citera
2008-01-25, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Stefan Holm får lägga av med höjdhoppet och ta över Hellbergs roll

Du är väl ironisk nu? För inte vill du på allvar byta en torris mot en torris som tar sig själv på alldeles för stort allvar?
Citera
2008-01-25, 19:35
Medlem
Krooked.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Du är väl ironisk nu? För inte vill du på allvar byta en torris mot en torris som tar sig själv på alldeles för stort allvar?

Tänkte det samma. Holm lär väl bara bli sur om något lag har fel.
Citera
2008-01-25, 19:55
Medlem
erikbes avatar
Hur som helst behöver Oldsberg en vapendragare och det skulle bli svårt att ersätta Hellberg. Jag tycker att han fortfarande tillför en hel del. Han ska ju vara lite snurrig
Citera
2008-01-25, 19:57
Medlem
iadoremyselfs avatar
tycker hellberg och oldsberg passar perfekt! ändra inte programmet och förstör det

någon som kan säga mig vilka som tävlar ikv?
Citera
2008-01-25, 20:28
Medlem
köpenhamns avatar
Stina Wollter är sjukt störig.
Citera
2008-01-25, 20:41
Medlem
Svåra resor idag. Enda jag tagit idag före tävlande var 79 så fort jag såg invasionen av Afghanistan

Frågorna svårare än vanligt på städerna tycker jag också
Citera
2008-01-25, 20:42
Medlem
iadoremyselfs avatar
riktig imponerad av att F&F klarat alla resor så bra
Citera
2008-01-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself
riktig imponerad av att F&F klarat alla resor så bra
Ja jämfört med förra gången så är det ljusår bättre. Alla resor utom Dubai var ganska svåra men på frågorna har de varit dåliga. Språken och kryddorna blandet.
Citera
2008-01-25, 20:54
Medlem
Gräsets avatar
Dubai var enkelt. Luleå likaså för oss sportintresserade.
Budapest däremot hade jag problem med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in