2011-01-14, 21:05
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Var detta rekord i poängskillnad mellan två lag för På spåret? Moreus ska nog hålla sig till spelmän och inte leka i TV
Moraeus var inte speciellt bra, tyvärr var Py sämre. Programmmet var ändå klasser bättre än föregående program, men enbart pga Apelgren och Benno.
Citera
2011-01-14, 21:09
Medlem
mishimas avatar
Vad var grejen med att Moraeus sa Anders Nunstedt när de frågade efter Bang? Har Nunstedt skrivit något speciellt om Moraeus?
Citera
2011-01-14, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vad var grejen med att Moraeus sa Anders Nunstedt när de frågade efter Bang? Har Nunstedt skrivit något speciellt om Moraeus?

Det tror jag inte. Snarare en av få journalister Moraeus öht känner till. Han verkar ju inte vara den belästa gossen precis. Han borde bara ägna sig åt fiolspel och korvätning.

F.ö tog jag Madrid på 10p och Tomelilla på 8 p
Citera
2011-01-14, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Moraeus var inte speciellt bra, tyvärr var Py sämre. Programmmet var ändå klasser bättre än föregående program, men enbart pga Apelgren och Benno.

Var fan har de grävt fram Py ifrån egentligen? Känns ju inte så värst het nu förtiden. Kass var hon också.
Citera
2011-01-14, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av t u s
Fan vad tråkigt det är att titta på På spåret ensam när man tar något på 10p och inte har någon att imponera på.

Madrid på 10 klippte jag också. Lätt om man vet att staden ligger precis mitt i landet, och "doktor" i mitten. I övrigt blev det dessvärre tunnsått med poängen för egen del. Kunde ibis, Blondie, "Picassos äventyr" och hind, valde mellan glada och brun kärrhök och tog fel alternativ, Glenmark tänkte jag på men kände inte igen låten...

Moraeus och Bäckman var verkligen inte bra.
Citera
2011-01-14, 22:41
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Madrid på 10 klippte jag också. Lätt om man vet att staden ligger precis mitt i landet, och "doktor" i mitten. I övrigt blev det dessvärre tunnsått med poängen för egen del. Kunde ibis, Blondie, "Picassos äventyr" och hind, valde mellan glada och brun kärrhök och tog fel alternativ, Glenmark tänkte jag på men kände inte igen låten...

Moraeus och Bäckman var verkligen inte bra.

Doktor i mitten, vad var förklaringen där?
Citera
2011-01-14, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis

maDRid
Citera
2011-01-14, 22:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Madrid
Citera
2011-01-14, 22:43
Medlem
saagverks avatar
Citat:
Doktor brukar förkortas Dr.
Citera
2011-01-14, 22:57
Medlem
Såg programmet hemma hos föräldrarna. Farsan tog Tomelilla på 10:an och Madrid på 8:a. Mor fixade Roger Moore och That's The Way (men det var ju bandet frågan gällde ju).

Själv var det lite sisådär, mycket känns irriterande i efterhand. Hasse & Tage-frågorna fixade man åtminstone, liksom hinda, kajman och Eva Dahlgren.

Tjejen som sjöng kunde man ha och mista.
Citera
2011-01-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Såg programmet hemma hos föräldrarna. Farsan tog Tomelilla på 10:an och Madrid på 8:a. Mor fixade Roger Moore och That's The Way (men det var ju bandet frågan gällde ju).

Själv var det lite sisådär, mycket känns irriterande i efterhand. Hasse & Tage-frågorna fixade man åtminstone, liksom hinda, kajman och Eva Dahlgren.

Tjejen som sjöng kunde man ha och mista.

HIND!

Glada är förresten en av dom få rovfåglar jag känner igen förutom havsörn och kungsörn då!
Citera
2011-01-14, 23:08
Medlem
corpulentcowboys avatar
England som första land att införa metriska systemet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in