2024-11-29, 21:07
Medlem
Jag vet inte om jag skriver under på att det var ovanligt lätt ikväll , men det var definitivt mer spridning på frågorna ikväll.

Roligt också att dom genomgående hade med resmål som inte varit med alltför ofta.

Kairo, Gdansk och Strömstad.

Det tar sig
Citera
2024-11-29, 21:10
Medlem
happyjoys avatar
Jag svarade ”Eldkvarn” redan innan musiken började. Jag har deras box och läst om Pluras tid på ön.
Citera
2024-11-29, 21:13
Medlem
25Decembers avatar
Jo men kvällens kändes lättare. Var med på alla resorna samtidigt eller innan burarna och har inte vart de innan denna säsongen.
Citera
2024-11-29, 23:05
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är bara män som bryr sig om kvinnors tänder, inte omvänt

Sådär går det när man har HD-TV, jag har inte sätt nånting bruntgult förutom Luuks stass
Jag hoppas ju vare sig om man är man eller kvinna att man bryr sig om sin och partnerns tandhälsa. Nu verkar det som att någon typ av ljus i studion riktades väldigt olyckligt mot Hanna och hennes tänder då vid ett senare tillfälle såg de helt normala ut.

Just vid det ögonblicket när det inträffade så såg de verkligen vidriga ut och vilken människa som helst skulle ha reagerat på det. Men det får stå för produktionen och att de lyckades med att ge henne en väldigt otrevlig tandrad. Olyckligt var ordet.
Citera
2024-11-29, 23:13
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Du tycker förstås det är bättre med män som har snus i käften?
Jag har inget större problem med män som tar sig en snus i TV, så länge det är en portionssnus. En kramsnus som rinner i hela truten och får det att se ut som de har bajs i hela munnen borde dock gå fetbort för alla.

Nu verkar det vara så illa att något ljus i studion gjorde så att Hannas tänder såg extremt äckliga ut, då hennes tänder såg helt normala ut i resten av programmet.

Jag tycker dock att det är rätt taskigt av SVT att inte åtgärda detta under klippning och redigering av programmet.
Citera
2024-11-29, 23:15
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Jag hoppas ju vare sig om man är man eller kvinna att man bryr sig om sin och partnerns tandhälsa. Nu verkar det som att någon typ av ljus i studion riktades väldigt olyckligt mot Hanna och hennes tänder då vid ett senare tillfälle såg de helt normala ut.

Just vid det ögonblicket när det inträffade så såg de verkligen vidriga ut och vilken människa som helst skulle ha reagerat på det. Men det får stå för produktionen och att de lyckades med att ge henne en väldigt otrevlig tandrad. Olyckligt var ordet.

Handlar inte om tänderna bara, hela Hanna utstrålar obehag. Mysko kvinna. Oattraktiv. Skulle hon vara nån sorts komiker? Skona mig.
Skönt slippa se henne mer.
Citera
2024-11-30, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Jag svarade ”Eldkvarn” redan innan musiken började. Jag har deras box och läst om Pluras tid på ön.

Svarade med Eldkvarn innan musiken.
Men bommade däremot Petter.
Citera
2024-11-30, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CanneloniMacaroni
Väldigt konstigt av produktionen att dra till med Eldkvarn på en stad som inte är Norrköping.

Känns som att de verkligen måste forcera in riktigt krystade kopplingar lite för ofta nu.
Han har väl skapat mycket material/låtar till Eldkvarn på Koster.
Citera
2024-11-30, 18:57
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Arthur Schopenhauers far var framgångsrik företagare och modern välkänd författarinna. Föräldrarna kan således beskrivas som "borgerliga komsopoliter", bildade och beresta. Detta var en viktig anledning till varför Arthur benämndes just Arthur, ty det namnet uppfattades mer europeiskt än tyskt.
Citera
2024-12-01, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Vad är det för fel på Hannas tänder? De är ju helt brungula. Det är nog de äckligaste tänderna jag sett på televisionen.

Kaffedrickande rökare brukar se ut så.
Citera
2024-12-01, 17:30
Medlem
DoktorNos avatar
SVT visade en bortklippt resa från i fredags på deras Instagram. Man skojade med Apelgrens och Molin/Dorsin som en inledning av 200 programjubileet.

https://www.instagram.com/reel/DC9aRURIbtD/?igsh=MWVpMWxoenRhaG5lbw==

Synd bara att de inte ännu har visat hela den "blåsningen", vilken såklart borde ha inlett programmet i förrgår. Lite kul var det.
Citera
2024-12-01, 19:06
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
SVT visade en bortklippt resa från i fredags på deras Instagram. Man skojade med Apelgrens och Molin/Dorsin som en inledning av 200 programjubileet.

https://www.instagram.com/reel/DC9aRURIbtD/?igsh=MWVpMWxoenRhaG5lbw==

Synd bara att de inte ännu har visat hela den "blåsningen", vilken såklart borde ha inlett programmet i förrgår. Lite kul var det.
Ganska kul blåsning ja och borde givetvis varit med i programmet ja. Det är väl dock så tight att klippa ner ett avsnitt till 60 minuter att det inte fanns någon extra tid där det skulle ha fått plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in