Citat:
Ursprungligen postat av
Mnomad
Såg ett frågesportprogram på TV som heter "det demokratiska spelet", producerat av UR. Parisa Amiri programleder och Kalle Lind är domare. Gissar att det är nån form av inskolning och att de tar över "På Spåret" nästa säsong.
Det känns faktiskt inte helt omöjligt att det blir så (eller om ytterligare några säsonger). Det är nog det bästa förslaget på nya programledare som jag har sett hittills i alla fall.