Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Antar att det här inlägget är nån sorts sarkasm eller ironi?

Ironiskt, kanske, men inte sarkastiskt......
Faktum är att det är lite allvar också.
Min personliga uppfattning är att revisionsterna inte har lyckats visa att deras teorier är rätt. Med "lyckats visa" menar jag att jag saknar vetenskapliga artiklar som följer vedertagen vetenskaplig metod.
Även om det nu skulle vara så att även den officiella versionen saknar detta, så innebär detta inte per automatik att alla parter kan häva ur sig vad som helst i sanningens namn.
När jag tar del av den officiella versionen, och vad de står för, samt hur de har kommit fram till sina resultat, så anser jag att deras metoder är mer tillförlitliga än revisionisternas.
Jag har läst en hel del av de inlägg som finns i de här forumen, och jag anser att de som försvarar revisionisterna i trådarna utgör vad som finns i form av kritiker eller i vart fall argument. Skulle det finnas "bättre" material skulle vi ganska snabbt få se det här.
Det är inte alls svårt att bedriva forskning i ämnet, och om resultatet går i motsatt riktning till den officiella, så vore det inga problem att föra fram den.
Avsaknaden av forskning som visar att den officiella versionen är fel, tolkar jag därför som att all forskning går i den officiella versionens riktning.
Sedan spelar det ingen roll att vissa personer i trådarna kallar mig "okunnig" och liknande, jag bildar mig ändå min uppfattning.
Faktum är att om revisionisterna nu skulle ha rätt, så skulle jag ändå föredra att leva med det samhälle som vi har idag, även om förintelsen är en lögn.
Det finns illgärningar som nazisterna har begått, och som samtliga ändå är överens om, och dessa är fullt tillräckliga för mig för att jag hellre lever under en judisk konspiration, än under nazisterna.