Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Klart det finns kritik att rikta mot operationen, men det är ett sätt att bidra. Inte känna sig så maktlös, även om det är en fis i rymden.
...and ofc 4 the lulz!
Jag tror du underskattar värdet av att synas. Låt makthavare och korrupta företag veta att vi ser vad dom gör och att vi inte gillar det. Ska dom ha våra pengar och sen kväva demokratiska värden i samhället också?...Som jag ser det är detta helt oacceptabelt och förtjänar straff! Civil olydnad är det enda rätta.
Kan man tekniskt sett stoppa dessa attacker? Och finns det nya vägar i så fall?