2010-12-09, 00:27
  #997
Medlem
Verkar som AnonOperation hittat den riktiga twittersnubben.

http://twitter.com/AnonOpsNet
Citera
2010-12-09, 00:28
  #998
Medlem
så jävla rätt alltså!!! Någon som vet vart man kan läsa/se backups från wikileaks?
Citera
2010-12-09, 00:29
  #999
Medlem
Jag tycker att det är soft det anon gör.

Så fel att de försöker censurera wikileaks
Citera
2010-12-09, 00:31
  #1000
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Klart det finns kritik att rikta mot operationen, men det är ett sätt att bidra. Inte känna sig så maktlös, även om det är en fis i rymden.

...and ofc 4 the lulz!

Jag tror du underskattar värdet av att synas. Låt makthavare och korrupta företag veta att vi ser vad dom gör och att vi inte gillar det. Ska dom ha våra pengar och sen kväva demokratiska värden i samhället också?...Som jag ser det är detta helt oacceptabelt och förtjänar straff! Civil olydnad är det enda rätta.

Kan man tekniskt sett stoppa dessa attacker? Och finns det nya vägar i så fall?
Citera
2010-12-09, 00:32
  #1001
Medlem
GladLynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaane
så jävla rätt alltså!!! Någon som vet vart man kan läsa/se backups från wikileaks?


www.wikileaks.ch
Citera
2010-12-09, 00:33
  #1002
Medlem
Någon som har koll på vad som händer?

Kommer inte in på irc, webradion är nere och LOIC står på logging in?

Edit: Connected i LOIC nu
Citera
2010-12-09, 00:33
  #1003
Medlem
GladLynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mb20guy
Jag tror du underskattar värdet av att synas. Låt makthavare och korrupta företag veta att vi ser vad dom gör och att vi inte gillar det. Ska dom ha våra pengar och sen kväva demokratiska värden i samhället också?...Som jag ser det är detta helt oacceptabelt och förtjänar straff! Civil olydnad är det enda rätta.

Kan man tekniskt sett stoppa dessa attacker? Och finns det nya vägar i så fall?


Självklart så går det. Det är bara en fråga om kunskap och kordination.
Citera
2010-12-09, 00:33
  #1004
Medlem
Finns ju ingen poäng att hacka interpol egentligen, tänk andra brottslingar som kanske går fria pga det.
Citera
2010-12-09, 00:33
  #1005
Medlem
adddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KDP1919
Verkar som AnonOperation hittat den riktiga twittersnubben.

http://twitter.com/AnonOpsNet
Vilken är äkta? Jag blir förvirrad.
Citera
2010-12-09, 00:33
  #1006
Medlem
Nytt-kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senocs
Någon som har koll på vad som händer?

Kommer inte in på irc, webradion är nere och LOIC står på logging in?
Samma, nått lösen på radion och irc är heldöd
Citera
2010-12-09, 00:34
  #1007
Medlem
Här är samtalet till Visa

http://www.youtube.com/watch?v=kSFHw2qQms4
Citera
2010-12-09, 00:34
  #1008
Medlem
Ni som är inne på servern, fungerar irc? min tracert slutar efter telenor, så jag kommer ej åt varken irc.anonops.net eller loic.anonops.net..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in