2012-10-06, 00:47
Medlem
FractalDimensions avatar
Jag upprepar det här återigen:

UPPDATERING: Eftersom användaren Hilux inte höll sitt ord, lämnade vi ut hans namn till berörda myndigheter. Han är nu i polisens förvar.
Det var för att statuera exempel.

Vi har många andra namn och identifierat alla bakom attackerna. Om fler attacker genomförs, kommer ALLA namn att lämnas ut enlig överenskommelsen som gäller.

Fler varningar kommer inte att ges.

THIS IS AN ANNOUNCEMENT FROM ANONYMOUS: The DDOS-attack is no longer sanctioned by the original operators. | Stop all operations and go back to your posts. | You are risking other peoples life in other ongoing operations. | More info: http://anonsweden.se/natsabotorerna-jagas-av-riktiga-anonymous/

Legions of Underground
Citera
2012-10-06, 00:50
Medlem
Judith-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FractalDimension
Jag upprepar det här återigen:

UPPDATERING: Eftersom användaren Hilux inte höll sitt ord, lämnade vi ut hans namn till berörda myndigheter. Han är nu i polisens förvar.
Det var för att statuera exempel.

Vi har många andra namn och identifierat alla bakom attackerna. Om fler attacker genomförs, kommer ALLA namn att lämnas ut enlig överenskommelsen som gäller.

Fler varningar kommer inte att ges.

THIS IS AN ANNOUNCEMENT FROM ANONYMOUS: The DDOS-attack is no longer sanctioned by the original operators. | Stop all operations and go back to your posts. | You are risking other peoples life in other ongoing operations. | More info: http://anonsweden.se/natsabotorerna-jagas-av-riktiga-anonymous/

Legions of Underground

Om detta stämmer spricker myten om att VEM som helst kan vara med i anonymous hur som helst... jag kan inte se det på ett annat sett
Citera
2012-10-06, 00:51
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Legions of Underground
Jag hoppas att det inte var ni som tryckte den fjuttiga trafiken mot en viss IRC?
Citera
2012-10-06, 00:52
Medlem
Detta känns som en riktigt stor portion hyckleri.
Citera
2012-10-06, 00:52
Medlem
FractalDimensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judith-
Om detta stämmer spricker myten om att VEM som helst kan vara med i anonymous hur som helst... jag kan inte se det på ett annat sett

Kanske lika bra det. Frågar du mig så var det bättre på den tiden då alla grupper hade namn och hade ett ansvar att stå för vad de gjorde.
Citera
2012-10-06, 01:04
Medlem
FractalDimensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Jag hoppas att det inte var ni som tryckte den fjuttiga trafiken mot en viss IRC?

Det var en del av dealen. Kidsen ville inte sluta elda upp varandra och fortsatte att attackera och välja nya mål. Enda sättet var att stänga ner kanalerna så att de inte kunde kommunicera.
Citera
2012-10-06, 01:05
Medlem
Hm, vilka sidor är nere just nu. Kommer in på dom flesta sidorna!
Citera
2012-10-06, 01:12
Medlem
FractalDimensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Hm, vilka sidor är nere just nu. Kommer in på dom flesta sidorna!

Inga alls. Alla attacker är stoppade.
Det blir inga fler.
Citera
2012-10-06, 01:14
Medlem
Vadfan?

Anonymous har plötsligt blivit trademark, eller? Vilket hyckleri. Även om attacken, så vitt jag förstår, varit som att försöka fisa ner en tegelvägg så borde inte anon börja hänga ut folk.

Alltid respekterar Anons koncept men detta röjde ju ner allt vad dom stog för tycker man.
Citera
2012-10-06, 01:17
Medlem
FractalDimensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Vadfan?

Anonymous har plötsligt blivit trademark, eller? Vilket hyckleri. Även om attacken, så vitt jag förstår, varit som att försöka fisa ner en tegelvägg så borde inte anon börja hänga ut folk.

Alltid respekterar Anons koncept men detta röjde ju ner allt vad dom stog för tycker man.

Nej, Anon lämnade inte ut några namn. Det gjorde LoU och en annan grupp. (Vet inte om jag får nämna deras namn.)
Citera
2012-10-06, 01:19
Medlem
Citat:
Inga alls. Alla attacker är stoppade.
Det blir inga fler.
Så allt var bara skit, hoppas Anonymous lägger ner för gott
Citera
2012-10-06, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Norrland
Haha, nä. Men bara för att den fascistiska staten säger att någonting är okej betyder det inte att det är det egentligen. PRQ har inte gjort något fel. De har inte skadat någon. Därför är det fel att staten våldför sig på dem.

Så, varken dubbelmoral eller dålig ursäkt.

PRQ har inte gjort något olagligt, men några av deras kunder är troligtvis misstänkta för brott. Det skrivs ju inte så mycket om PRQ raiden längre och det har vi Anonymous att tacka för.

Riksbanken och andra myndigheter har ej heller gjort något fel mot PRQ eller Anonymous. Ändå blir de attackerade. Så både dubbelmoral och dålig ursäkt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in