2010-12-09, 20:54
  #1753
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emilll88
Sitter över http://files.hl2forums.com/uploads/1e55b2e_JS_LOIC_v0_1.htm och DDosar, undrar bara om någon vet om detta fungerar korrekt och hur?Är newbie 0)


den där kan du typ skriva 93rekpods eller vad som helst och den säger att den requestar OCH succeeded, därför jag tvekar använda den...men kan nån svara varför LOIC inte fungerar fast jag har skrivit in api.paypal.com och 443
Citera
2010-12-09, 20:55
  #1754
Medlem
Elkbrews avatar
Åkte mirc servern ner för er också?
Citera
2010-12-09, 20:55
  #1755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
varför funkar inte det skjuta med LOIC? det står bara på 0 fast man har rätt inställningar och det funkade förut....
0 requests = servern död, när det börjar komma requests igen då är servern på väg upp. åSå länge det är 0 är servern helt nere :P
Citera
2010-12-09, 20:56
  #1756
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techman
Testa denna då?

http://files.hl2forums.com/uploads/1e55b2e_JS_LOIC_v0_1.htm

För där kan du skriva vad som helst typ sfsdfs och den säger att den skjuter och succeed ändå...tror inte den funkar korrekt
Citera
2010-12-09, 20:56
  #1757
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liimii
Vilket message har ni??
tdfggs
Citera
2010-12-09, 20:56
  #1758
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elkbrew
Åkte mirc servern ner för er också?

Ja.

Testar massor av olika, ingen verkar funka?

edit: enligt twitter har de problem med sina servrar.

Citat:
@PennywizeDK Yep, we are having intermittent issues with IRC
__________________
Senast redigerad av techman 2010-12-09 kl. 20:59.
Citera
2010-12-09, 20:58
  #1759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TommyGBG
Om historien är fejk så säger det en del om vad andra sidan tror om Anon-sidan, att den till störst del är sammansatt av ungdommar i åldrarna kring just 16. Om detta antagande är sant så kan man kanske dra slutsatsen att de inte förstått speciellt mycket.



Förklara!
Citera
2010-12-09, 20:58
  #1760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techman
Ja.

Testar massor av olika, ingen verkar funka?

Om alla kan ta det lungt och följa deras lilla twittrande så kommer det nog info där tillslut.

http://twitter.com/anonopsnet

Själv ska jag spela lite så länge..
Citera
2010-12-09, 20:58
  #1761
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaffe
0 requests = servern död, när det börjar komma requests igen då är servern på väg upp. åSå länge det är 0 är servern helt nere :P


Så nu när den är på 0 betyder det att operationen har lyckats? så ingen kan betala med paypal?? finns det rapporterat nånstans?
Citera
2010-12-09, 21:00
  #1762
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwes1
Om alla kan ta det lungt och följa deras lilla twittrande så kommer det nog info där tillslut.

http://twitter.com/anonopsnet

Själv ska jag spela lite så länge..

Hade inte uppdaterat på några minuter.
Citera
2010-12-09, 21:00
  #1763
Medlem
MrMaces avatar
hur går jag med i attacken ?
Citera
2010-12-09, 21:00
  #1764
Medlem
nissethekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christofferz
Förklara gärna varför? Menar, Assange passar åtminstone in på mina fördomar om hur en snubbe som sysslar med sexuellt ofredande både ser ut och är...
Läs tråden som handlar om våldtäktsanklagelserna mot Assange, där framgår det ganska tydligt att allt är BS. Tillexempel twittrade den ena kvinnan om hur najs det var att hänga med världens smartaste människor (alltså menat Assange bland annat) EFTER våldtäkten. Dessa twitterinlägg har hon försökt radera i efterhand, men de är fortfarande sparade.

Den ena kvinnan har också visat sig ha förbindelser med CIA, vilket är ett ganska intressant sammanträffande, eller hur?

Sen det faktum att man först valde att avfärda anklagelserna, för att sedan återuppta dem samtidigt som man har bytt åklagare 4 (?) gånger är ju väldigt underligt.

Hur som helst, Assange må passa in på din mall av en våldtäktsman (vad du har för underliga fördomar krings våldtäktsmän vet jag inte, jag är inte intresserad heller), en sak som är säker är att han inte är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in