Citat:
Ursprungligen postat av Christofferz
Förklara gärna varför? Menar, Assange passar åtminstone in på mina fördomar om hur en snubbe som sysslar med sexuellt ofredande både ser ut och är...
Läs tråden som handlar om våldtäktsanklagelserna mot Assange, där framgår det ganska tydligt att allt är BS. Tillexempel twittrade den ena kvinnan om hur najs det var att hänga med världens smartaste människor (alltså menat Assange bland annat) EFTER våldtäkten. Dessa twitterinlägg har hon försökt radera i efterhand, men de är fortfarande sparade.
Den ena kvinnan har också visat sig ha förbindelser med CIA, vilket är ett ganska intressant sammanträffande, eller hur?
Sen det faktum att man först valde att avfärda anklagelserna, för att sedan återuppta dem samtidigt som man har bytt åklagare 4 (?) gånger är ju väldigt underligt.
Hur som helst, Assange må passa in på din mall av en våldtäktsman (vad du har för underliga fördomar krings våldtäktsmän vet jag inte, jag är inte intresserad heller), en sak som är säker är att han inte är det.