2011-11-06, 02:42
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madisken
Anon har failat än en gång, vilka jävla nötter.
De har ju faktiskt några få timmar kvar på dygnet i USA. Men det ser ju inte ljust ut nu nej... "Remeber 5th November" - jo tjena... All deras respekt spolades i mina ögon precis bort. De känns inte som något annat än P12or med fräcka Guy Fawkes-masker som kan göra stentuffa videos med datorröster och hot/löften, och utan någon möjlighet att sedan lyckas leverera en droppe av det.
Citera
2011-11-06, 02:57
Medlem
Madiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
De har ju faktiskt några få timmar kvar på dygnet i USA. Men det ser ju inte ljust ut nu nej... "Remeber 5th November" - jo tjena... All deras respekt spolades i mina ögon precis bort. De känns inte som något annat än P12or med fräcka Guy Fawkes-masker som kan göra stentuffa videos med datorröster och hot/löften, och utan någon möjlighet att sedan lyckas leverera en droppe av det.

Tack , äntligen någon som håller med mig. Fattar inte varför anon fått denna jävla respekt världen runt. De är ju "superhackers" enligt aftonbladet liksom Ibland kan dom lyckas att ddosa en svag site och det är det som är deras levebröd. Vet inte hur ofantligt många #OpBlablabla jag sätt utan att något som helst hänt. Enligt mig horar de bara efter uppmärksamhet.
Citera
2011-11-06, 03:17
Medlem
Femte november, hände ju inte ett skit...
Anon gör ju inte annat än DDoS:ar, inte mycket att hänga i julgranen.
Om de nu har så mycket information om Zetas varför vidarebefordrar de inte all deras info till t.ex. FBI?
Citera
2011-11-06, 03:39
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaggzi
Femte november, hände ju inte ett skit...
Anon gör ju inte annat än DDoS:ar, inte mycket att hänga i julgranen.
Om de nu har så mycket information om Zetas varför vidarebefordrar de inte all deras info till t.ex. FBI?
Spontant gissar jag på att det inte är mer än lögner från deras sida. För precis som du säger verkar de inte kunna hantera mer än DDoS. T.ex. super"hacket" på VISA, Mastercard m.m. för inte så länge sedan.
Citera
2011-11-06, 03:48
Medlem
MINICLIPs avatar
Är detta sant www.cleartas.nu ?? :S

Edit: Alltså sidan (gruppen) visste att facebook inte skulle bli hackad?
Citat:
Upptaderat : 2011-11-01 av admin
Senast redigerad av MINICLIP 2011-11-06 kl. 03:55.
Citera
2011-11-06, 03:53
Medlem
Dan.Coopers avatar
Var det Anonymous som sagt att de skulle sänka Facebook idag?
Citera
2011-11-06, 03:55
Medlem
Bara jag som lagt märke till att flera vänner blivit hackade, fått profil bilden utbytt till en Guy Fawkes gubbe och ett logginlägg:

We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us - always.

Har några vänner som fått detta på sina account.
Citera
2011-11-06, 04:00
Medlem
Koowneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MINICLIP
Är detta sant www.cleartas.nu ?? :S

Edit: Alltså sidan (gruppen) visste att facebook inte skulle bli hackad?
Min kompis skickade denna länken till mig och jag såg samma sak igår!!!!
Skön sida, men verkar maybe slump?
Citera
2011-11-06, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eckelbarnet
Bara jag som lagt märke till att flera vänner blivit hackade, fått profil bilden utbytt till en Guy Fawkes gubbe och ett logginlägg:

We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us - always.

Kan du länka eller köra en printscreen?
Citera
2011-11-06, 04:19
Medlem
pponmms avatar
Citat:

Jag hade också gärna sett en print screen på det då ingen av mina vänner har råkat ut för detta vad jag vet. Men vad detta har med denna tråd att göra förstår jag inte riktigt.

Nåja, verkar inte som att de gjorde något speciellt emot Zetas. Men man kan ju hoppas på att det kommer fram något som de har gjort såhär nu i efterhand.
Citera
2011-11-06, 04:30
Medlem
Dan.Coopers avatar
Citat:

Japp, bara du.
Citera
2011-11-06, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pponmm
Jag hade också gärna sett en print screen på det då ingen av mina vänner har råkat ut för detta vad jag vet. Men vad detta har med denna tråd att göra förstår jag inte riktigt.

Nåja, verkar inte som att de gjorde något speciellt emot Zetas. Men man kan ju hoppas på att det kommer fram något som de har gjort såhär nu i efterhand.

Helt rätt, inte denna tråds topic.

Citat:
Ursprungligen postat av Dan.Cooper
Japp, bara du.

Inte bara..

Lägger ingen värdering i om det är fejkat eller inte.. men här finns en tråd.

https://www.flashback.org/t1706258
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in