2011-11-04, 22:47
Medlem
moettos avatar
Barrett is back Nu är de bara att ställa honom frågorna ni ställer här.
Citera
2011-11-04, 22:48
Medlem
moettos avatar
Dubbelpost
Citera
2011-11-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriGagarin
Den respekt/idolisering som Zeta har bland en del av er här har är skrattretande. Visst, de är inte några lamm direkt men det är fan inte någon jävla knarkvärldens illuminatti med världsherravälde på agendan heller. De är inte mer än människor än kött och blod, och likt deras offer så kan de dö vilket den där grupperingen som enbart har att utrota Zeta som uppgift är ett exempel på. Jag håller tummarna för att anonymous outning kan göra så att fler knarkarjävlar stryker med i kriget bland olika karteller. Klockren Darwinism.
Låt dom fimpa sig själva, stämmer in med detta inslag i debatten
Citera
2011-11-04, 23:03
Medlem
Madiskens avatar
Kan nån förklara hur detta med anon funkar? De säger väl att de inte är någon grupp och att de inte har några ledare? Hur fan kan då den här killen bli kidnappad och säga sig tillhöra anon? Om alla är anonyma så kan de väl fan inte veta vilka som tillhör "gruppen"? Jag kan väl liksom gå in i deras chattjävel helt anonymt och säga att jag är den bästa hackern? Och den här barret, vem fan är det? Helt snurrig i bollen är man.
Citera
2011-11-04, 23:06
Medlem
CDPs avatar
det var en tjej som blev kidnappad, men hon har släppts. på sig hade hon en lapp där det stod att för varje namn som anon avslöjar så dödar zetas 10 personer.
Citera
2011-11-04, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madisken
Kan nån förklara hur detta med anon funkar? De säger väl att de inte är någon grupp och att de inte har några ledare? Hur fan kan då den här killen bli kidnappad och säga sig tillhöra anon? Om alla är anonyma så kan de väl fan inte veta vilka som tillhör "gruppen"? Jag kan väl liksom gå in i deras chattjävel helt anonymt och säga att jag är den bästa hackern? Och den här barret, vem fan är det? Helt snurrig i bollen är man.
Vill också veta vem denna Barret är?
Citera
2011-11-04, 23:09
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madisken

Vill inte verkar otrevlig men läs tråden har förklarats flera gånger, du behöver inte gå många sidor bakåt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chatroulette
varför finns ingen tråd om dettta?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13888401.ab

Starta en då?
Citera
Medlem
rottenbones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
det var en tjej som blev kidnappad, men hon har släppts. på sig hade hon en lapp där det stod att för varje namn som anon avslöjar så dödar zetas 10 personer.

Låter inte omöjligt, men källa?
Citera
2011-11-04, 23:13
Medlem
Madiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Vill inte verkar otrevlig men läs tråden har förklarats flera gånger, du behöver inte gå många sidor bakåt.

Jag kan inte se där det förklaras det hela runt anon, om det är en "grupp" eller inte. Hur kan en anonym samling av random människor veta att just en kidnappad individ tillhör dem? Fattar noll.
Citera
2011-11-04, 23:14
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rottenbone
Låter inte omöjligt, men källa?

barrett brown sa det på sin livechat för ca en timme sen. han har tydligen kontakt med mexikanska anon. han säger även att han själv inte har några namn att avslöja, utan att all den informationen innehas av mexikanska anon.
Citera
2011-11-04, 23:18
Medlem
We will destroy all who stand on our way
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här