2011-08-08, 10:08
Medlem
fooztrs avatar
Vilket as!!
Citat:
Ursprungligen postat av COUPDETAT
Han har dessutom juridisk immunitet så det går inte att fälla honom
Citera
2011-08-08, 10:13
Medlem
COUPDETATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fooztr
Vilket as!!

Nu är det Väldigt OT

OnT:
Någon som hört/läst något nytt om gripandet?
Citera
2011-08-08, 11:39
Medlem
PeterBorossys avatar
Vet inte om det postats tidigare eftersom jag inte hunnit läsa tråden men Lulzsec twitter har inte blivit uppdaterad sen 27 juli, kan det vara en ledtråd?
Citera
2011-08-08, 12:19
Medlem
Anonymous är för anonyma för o åka dit
Citera
2011-08-08, 12:46
Medlem
Raketlennys avatar
Om dem skulle bli dömda, vilka sorts sorts straff skulle det innebära?
Citera
2011-08-08, 12:49
Medlem
xayps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobkk
Jag orkade inte ens läsa igenom hela tråden efter att ha läst dom första kommentarerna, Men jag anser iallafall att Anonymous är en bra "verksamhet" med rätt värderingar. Och alla ni som hatar, Snälla, Knip bara?

Du tycker att det är en bra organisation som står upp för yttrandefrihet och alla som inte tycker om dem ska vara tysta?
Citera
2011-08-08, 14:37
Medlem
Are-ons avatar
Visst, några ifrån Anonymous har åkt dit. Dock är de på tok för löst sammansatta för att de ska kunna åka dit allihopa. Åker tio dit poppar 100 nya upp ur marken, som svamp.
Citera
2011-08-08, 16:16
Medlem
Endsiegs avatar
Hoppas dock att de fortfarande lyckas sänka facebook.
Citera
2011-08-08, 16:34
Medlem
h20h_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterBorossy
Vet inte om det postats tidigare eftersom jag inte hunnit läsa tråden men Lulzsec twitter har inte blivit uppdaterad sen 27 juli, kan det vara en ledtråd?

LulzSec var bara en 'gren', ett utskott, från Anonymous men har nu slutit sig åter till 'legionen' som är anonymous.

Ingen ledtråd där icke
Citera
2011-08-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fooztr
Självklart är det möjligt att myndigheter avlyssnar trafik i TOR. Dock så finns det ingen källa på att faktiskt har hänt, händer just nu.

Jag tror inte på påståenden!

Det finns källor på att det har hänt, dock inte några "godkända" källor. Oavsett vem som skrivit "källan" du läser från så är det inte mer än påståenden, hur pålitlig eller korrekt den än är, och såna påstår du ju att du inte tror på. Amerkianska myndigheter spanar på TOR rätt mycket, jag tror dock inte svenska myndigheter gör det.

Att du inte tror på påståenden är ett påstående i sig, alltså tror du inte på att du inte tror på påståenden heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Fan vad anonymous failar hela tiden, ingen som tänkt på proxy eller vpn? Jävla skit ungar

För det är ju så svårt att ta sig igenom proxies och vpn Det är klart att de använder skiten, men de är inte säkra för det.
Citera
2011-08-08, 18:05
Medlem
Man kan ju bara hoppas att det inte är huvudmännen i Anonymous
Citera
2011-08-08, 19:38
Medlem
h20h_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananzo
Man kan ju bara hoppas att det inte är huvudmännen i Anonymous

Bara en, topiary.