• 2
  • 3
2000-08-08, 20:36
Medlem
Linda Thorén

Runka så mycket ni kan när jag blir påsatt i er TV-ruta, för i verkligheten kommer ni inte så nära att ni ens kan känna min könsdoft.

DÅRAR!!!
Citera
2000-08-09, 00:12
Medlem
Linda Thorén

Haha....även om det inte var den riktiga Linda som skrev det sissta så var det ändå bra skrivet..
Citera
2000-08-19, 10:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Linda Thorén

VEM VAR DET SOM SPRÄCKTE HENNES BAJSLÅDA,,,,
Citera
2003-09-27, 01:45
Medlem
pumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda (old)
Runka så mycket ni kan när jag blir påsatt i er TV-ruta, för i verkligheten kommer ni inte så nära att ni ens kan känna min könsdoft.

DÅRAR!!!

Varför ligger din hemsida nere??
Citera
2003-09-27, 12:06
Bannlyst
ja vem var det??

Det ligger i almenhetens intresse att få veta vem som spräckte Lindas bajslåda
Citera
2003-09-29, 09:41
Medlem
Comps avatar
Hahaha!
- det var jag som bar ner henne till Ambulansen... =)
Citera
2003-09-29, 19:55
Medlem
Alfred Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TZ (old)
Jag har knullat fröken Thorén, så speciellt märkvärdigt knull var det inte. Jag hängde ut mina 47 cm och började daska henne i nyllet. Hon kved och bad om kuk, jag vände upp och ner på henne och stack in tungan i sparbössan på henne. Efter en stund gick det för henne och jag ställde henne sen på alla fyra och började rida in den kåta lilla hyndan. "JÄVLA SPRUTLUDER, DU SKA PISKAS, FATTAR DU DIN JÄVLA HORA", skrek jag i örat på henne och daskade till henne i röven. Det gick återigen för henne och som straff för det så luggade jag henne i kisstofsen och runkade sen av mig i ansiktet på henne. Jag lade värsta jättesatsen i nian på henne, det såg ut som tomtefar på julen när såsen ran ner längs hennes haka och hals.

Finns det inte en avdelning för sexnoveller??
Citera
2003-09-29, 21:14
Bannlyst
bajslåda

Är det ingen som vet vad linda med den spräckt bajslådan gör nu för tiden Man undrar ju hur det känns för lilla Linda att komma in på akuten med brusten bajslåda och få höra av sköterskan att vi har inte tråd nog på hela sjukhuset för att sy ihop din spräckta röv
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in