2000-07-31, 18:58
Medlem
Linda Thorén

"framförallt inte inom porr-indrustrin är ni en svensk stjärna som vissar att svenska tjejer lyckas ."

Om inte inom porrindustrin, vilken industri menar du att Fröken Thorén har lyckats i??

Är det möjligtvis så att du menar att porrfilmsindustrin kommer att slå ut Hollywood? Bara så du vet så är Hollywood inte störst när det gäller film, störst producent av film är Indien, där biofilmer är väldigt populärt. Kommer inte ihåg dom exakta siffrorna men det var enorma mängder med film som producerades. Iofs är ju dessa filmer bara tilltänkta för den inhemska publiken.
Men även om porrfilmsindustrin skulle expandera, har det någon som helst relevans i denna tråd? Det är ju knappast så att fröken Thorén ensam står för all produktion av porrfilm..

rick, att påstå att alla andra som inte håller med dig: "14-åriga snorvalpar som aldrig sett en tjej naken annat är på bild", är inte det personangrepp om något?
Citera
2000-07-31, 20:18
Medlem
Linda Thorén

värst vad du tog åt dig, ingen som lärt dig vad ;-) innebär????????????

om du känner dig sårad så ber jag så mycket om ursäkt, förlåt!
Citera
2000-08-01, 07:18
Medlem
Linda Thorén

*Gråter elefanttårar*----*Buhuu*
Citera
2000-08-01, 10:43
Medlem
Linda Thorén

gråt på för fan slayer

vad jag menar är idagen läger så står fröken thorén i sveriger som den största porrstjärnan på svensk mark och förknippas alltid med Porrfilm

"Det är ju knappast så att fröken Thorén ensam står för all produktion av porrfilm.. " nej det var inte så jag menade men hon är ett bra drangingsnamn för svensk porrfilmindrustri som kan visa sina filmer
hur skulle en Svensk porrfilm vara utan Fröken thorén . den skulle nog sälja ganska dåligt inom den inhemska folket som tittar på hennes filmer och jag tror de flesta håller med mej att hon är bästar svenska
porrskådis som någonsin har beträd en amerikans film eller en annan utlänsk film

Citera
2000-08-02, 01:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Linda Thorén

jack the ripper verkar ju vara typ 5 år. Titta så han skriver. Han använder ju ord som inte ens finns. Jag är ingen pedandisk jävla rättstavningsfetishist men någon måtta får det vara.
Citera
2000-08-02, 10:00
Medlem
Linda Thorén

pedandisk?????? ;-)
Citera
2000-08-02, 11:20
Medlem
Linda Thorén

ugla???????? ;-)
Citera
2000-08-02, 12:30
Medlem
Linda Thorén

ugla
vad fan fick du luft du ifrån , gå tillbacka till skogen innan jag laddar hagelbössan med 9:an grovhagel

"Jag är ingen pedandisk jävla rättstavningsfetishist men någon måtta får det vara". måtta och måtta är du en skåning eller vad fan är du
förresten jag bry mej inte för om jag får tag på dej så kommer inte ens din bögpolare kännar ingen dej
Citera
2000-08-02, 18:38
Medlem
Linda Thorén

073 64 28 624 gillar fittor under 10 år.
Citera
2000-08-02, 23:48
Medlem
Linda Thorén

Kajsa-Lotta är bäst så det så!
fast Linda e` ok
Citera
2000-08-03, 16:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Linda Thorén

brake 2000