2006-10-26, 21:19
Medlem
Börjar alltid min kväll i papperskorgen, där finns mycket roligt och intressant, men
man kan ju inte posta nåt där.
Så mitt förslag är att man ska kunna posta i papperskorgen också.
Det ska inte gå att bumpa trådarna, trådarna ska självdö.
Nån som tycker detta är en bra ide?
Citera
2006-10-26, 21:21
Medlem
Ruskigbusss avatar
Eh. Nej.

Varför skapa en tråd som ingen kan skriva i?
Citera
2006-10-26, 21:26
Medlem
Lassemans avatar
Vi kan ju prova om det funkar i den här tråden...
Citera
2006-10-26, 21:34
Medlem
Alltså man ska inte kunna skapa nya trådar, utan bara kunna svara i dom som finns
Citera
2006-10-26, 21:38
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadasurf
Alltså man ska inte kunna skapa nya trådar, utan bara kunna svara i dom som finns

Hur skall man kunna göra detta när du skriver "Det ska inte gå att bumpa trådarna, trådarna ska självdö."?
Citera
2006-10-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Hur skall man kunna göra detta när du skriver "Det ska inte gå att bumpa trådarna, trådarna ska självdö."?
Man ska kunna skriva i trådarna, men dom ska inte hamna överst när man skrivit i dom, trådarna försvinner långsamt in i glömskans rike.och dom ska inte synas
när man söker.
Citera
2006-10-26, 22:27
Medlem
El Zorros avatar
Det finns en anledning till att de ligger i papperskorgen nämnligen att de inte når upp till den standard som man kan begära av en tråd och just därför går det inte att posta i dem.
Citera
2006-10-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Det finns en anledning till att de ligger i papperskorgen nämnligen att de inte når upp till den standard som man kan begära av en tråd och just därför går det inte att posta i dem.
Ja det stämmer för det mesta, men ibland har nån postat nåt intressant i fel
forum och så går det till papperskorgen, då hade det varit trevligt om man kunde svara i den tråden.
Citera
2006-10-26, 22:51
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ja det stämmer för det mesta, men ibland har nån postat nåt intressant i fel
forum och så går det till papperskorgen, då hade det varit trevligt om man kunde svara i den tråden.
Då tycker jag att du istället skapar en tråd i samma ämne i RÄTT forum och diskuterar där. Kom bara ihåg att söka först.
Citera
2006-10-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Då tycker jag att du istället skapar en tråd i samma ämne i RÄTT forum och diskuterar där. Kom bara ihåg att söka först.
Nu är det ju inte jag som skapar en tråd i fel forum och jag söker alltid(funkar aldrig)
Men ibland så postar nån en mycket intressant tråd i fel forum och dom postar aldrig om den i rätt forum, då hade det varit nice om tråden kunde få en långsam
död i papperkorgen.
Citera
2006-10-26, 23:22
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Börjar alltid min kväll i papperskorgen, där finns mycket roligt och intressant, men
man kan ju inte posta nåt där.
Så mitt förslag är att man ska kunna posta i papperskorgen också.
Det ska inte gå att bumpa trådarna, trådarna ska självdö.
Nån som tycker detta är en bra ide?

Hela syftet med papperskorgen är väl att man skickar trådar dit som inte riktigt håller måttet och inte skall skrivas i mer?

Isåfall kan de väl lika gärna ligga kvar i respektive forum och inte alls kastas?

Jag tycker det är en riktigt, riktigt dålig ide.
Citera
2006-10-27, 02:39
Medlem
Oddballs avatar
En papperskorg där man kan skriva i inläggen låter nästan som 'Loungen'...

Låt papperskorgen vara det som den är tänkt att vara - en papperskorg där "skräp" hamnar.

Mindre bra idé av trådskaparen tycker jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in