2007-03-25, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Något av det festligaste jag sett inträffade i Lund för en 5-6 år sedan. De lokala kommunisterna hade haft något möte och en 3-4 st kom vandrande med sina fanor ihoprullade. De närmade sig en helt ny merca med en såndär personlig regskylt och jag tänkte "nu ger de sig på bilfan". Nejdå, de öppnade bilen - satte sig i den som riktiga proletärer och körde där ifrån

Vad fan har det med AFA att göra?
2007-03-26, 00:19
Medlem
Nefuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin

Handlar nog mer om att de flesta vänsteraktivister är inkonsekventa små rövhål.
2007-03-26, 21:16
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin

Flertalet av dessa överklasstrashankar var involverade i AFA och andra wannabemilitära vänstersammanslutningar.
2007-03-26, 22:44
Medlem
AFA-ungdomar från välbärgade hem

...fanns ju en del i Stockholm på 90-talet. Kanske borde skapas en särskild tråd om det?

Hursomhelst här kommer några:

H****d Ö******** Adel, uppvuxen på Östermalm, numera militärtolk
M*****s S******n Han och hans syrra, stenrika päron, Kungsholmen

Jag skulle kunna dra fler men inte kul att hålla låda ensam!
2007-03-26, 23:13
Medlem
Ankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligaklubben
...fanns ju en del i Stockholm på 90-talet. Kanske borde skapas en särskild tråd om det?

Och din poäng med att skriva upp 7st bokstäver och ett antal ******* och sen skriva lite info är...?
2007-03-26, 23:20
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankish
Och din poäng med att skriva upp 7st bokstäver och ett antal ******* och sen skriva lite info är...?
Att han skall undvika att bryta mot reglerna/lagen om personupplysningar.
2007-03-27, 00:01
Medlem
inertia.s avatar
Citat:

Det är tur att man lever på 2000-talet.
2007-03-27, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inertia.
Det är tur att man lever på 2000-talet.
Tänkte på det också... Det är väldigt sällsynt i rörelsen på vänster respektive högerkanten att AFA är överklass och NS är skinheads. Det känns lite 90-tal att generalisera så.
2007-03-27, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drupkick
Tänkte på det också... Det är väldigt sällsynt i rörelsen på vänster respektive högerkanten att AFA är överklass och NS är skinheads. Det känns lite 90-tal att generalisera så.

Jag syftade iof på det gamla hederliga 90-talet! Var en del sköna figurer som man träffade på inne i stan i de kretsarna. Kändes lite kul med deras tugg om arbetarklass och vänsterideologi när flera av dem kom från välbärgade familjer.

Hur det är idag vet jag inte. Men precis som att det finns en tråd om "kända" (måste vara för den extremt insatte) nazister och vad de gör idag så kanske det borde finnas en om "kända" AFA-aktivister och vad de gör idag?
2007-03-27, 03:01
Medlem
inertia.s avatar
Citat:
Hur det är idag vet jag inte. Men precis som att det finns en tråd om "kända" (måste vara för den extremt insatte) nazister och vad de gör idag så kanske det borde finnas en om "kända" AFA-aktivister och vad de gör idag?

Det fanns en sådan tråd men den blev låst och hänvisad till denna tråd.
2007-04-01, 17:05
Medlem
Runströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brevikingen

Dessutom, ta av er era masker, ni kan inte allvarligt mena att ni är övertygade om något när ni inte kan stå för det med era namn och ansikten!

Inte så konstigt att AFA/RF maskerar sig . Det finns en nazit grupp som heter ''Anti-AFA'' som fotograferar varenda demonstration, och så kommer afa mfl på deas "dödslistor"

Björn Söderberg före detta aktiv i SAC blev för övrigt mördad av Anti-AFA.
2007-04-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runström
Inte så konstigt att AFA/RF maskerar sig . Det finns en nazit grupp som heter ''Anti-AFA'' som fotograferar varenda demonstration, och så kommer afa mfl på deas "dödslistor"

Björn Söderberg före detta aktiv i SAC blev för övrigt mördad av Anti-AFA.

...fast AFA och tokvänstern har ju begagnat sig av maskering långt tidigare än så. Dessutom, de där "dödslistorna" man läser om i kvällspressen är ju lite fåniga för att det är väl inte någon som har blivit mördad. Lite fånigt, kalla dem underrättelseregister - sådana har ju både AFA och Expo och egentligen är det väl inget märkvärdigt i sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in