Citat:
Ursprungligen postat av bensinochlim
Om de är ett "mittenparti" eller inte är oväsentligt. De är fortfarande höger. Det är ju inte som att sossarna är vänster om man säger så. Nej, AFA sthlm lär antagligen inte tycka att sthlms innerstad ska vara befriat från invandrare. Jag har inga säkra källor men ingen jag träffat från AFA bor i sthlms innerstad... Jag skulle inte banga på att på på södermalm, precis som många invandrare inte skulle göra det?
"Om man vill leva rasrent så skall man bo där journalisterna och politikerna bor."
Jag visade ju att jag höll med dig om det när jag postade länken till den där bloggen. Men märk väl att journalister och AFA inte är samma sak.
En sanning blir inte "absolut" bara för att du har en åsikt om det. SD får främst sina nya väljare från socialdemokraterna. Dansk Folkeparti steg i exakt samma takt som danska (s) sjönk.
Det är därför just sossarna är mest livrädda för SD. Man vill ha kvar MAKTEN.
Därför nazifierar man SD och "vägrar ta debatten". Man försörjer ju tex EXPO för detta arbete. EXPO har ett jättekontor på fasinoabla Kungsholmen och tar tex 10 000 + moms + reseersättning för att föreläsa i 90 minuter. (EXPO drivs med vinstsyfte) EXPO finaniseras helt av SAP. - Varför tror du? För att "stopp rasismen", - Nope, enbart för att se till att folk blir kvar hos (s) pga av deras egen maktkåtehet.
Malmö är redan "mångkulturalliserat". Varför är man här o jävlas? Ser ni inte skogen för alla träd. Journalister och politiker bor ALDRIG bland araberna. -
Lars Ohly tex har investera många miljoner på att få bo på rasrena Södermalm och håller sina barn i privatskolor. Om ni letar hyckare så leta gärna PÅ RÄTT STÄLLE. Tror ni att elitvänstern i innerstan skulel accepetra samma utveckling där som i tex Malmö och Köpenhamn, Berlin, Paris, London där det är fullt med invanadrare som bor i innerstan? - Tror ni att jornalister och politiker i innerstan vill ha invnadrarghetton på söder och arabiska barn bland deras egna barn?