2009-02-07, 18:39
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
just det, den glömde jag bort.

men iaf varken den eller den 05 urartade i kravaller (dock så attackerades den 05 av nassar).

skulle vara intressant om du (feed-me) kunde nämna en gång som en demonstration i afa's namn urartat i kravaller. förutom gbg för 8 år sen.
Salem? Reclaim the city? Eller ska ni förneka det också trots att man sett flaggor där det tydligt står "antifa" på?
Nej detta börjar från att ha varit helt psycho som mer intressant hur ni resonerar. Är antifa en hemlig organisation, trots att du bara behöver googla en gång för att hitta marscher ni arrangerat?
Senast redigerad av feed-me 2009-02-07 kl. 18:44.
2009-02-07, 18:46
Medlem
Reclaim the city är bara en jävla pajas parad med kommunister. Samma sak varje år. De vandaliserar och polsien gör inget.
2009-02-07, 18:49
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josm
Reclaim the city är bara en jävla pajas parad med kommunister. Samma sak varje år. De vandaliserar och polsien gör inget.
Nu är vi kanske två som undrar vad antifa egentligen gör? Hemlig organisation my ass! Skulle anifa verkligen vara det så skulle dem aldrig ha facebook grupper, egna flaggor etc. Men om det nu är så att antifa är en hemlig organisation så är anifa lika mycket pajasar som nazisterna!
2009-02-07, 18:51
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=BYAOxZtIak4

Härligt med civil poliser.
2009-02-07, 18:54
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=BYAOxZtIak4

Härligt med civil poliser.
HAHAHAHAHAHA Kolla ungefär 0:25, en idiot försöker förstöra förnstret med knytnävarnaXD

Helt ärligt, är det ine antifa som gör detta, vilka är det då?

Men det är som jag säger. Kommunister förlorar på att de ens visar sig på gatorna och spelar riktigt dålig hiphop i sina youtube videos! Kommunismen står MOT folket och inte på folkets sida.
Senast redigerad av feed-me 2009-02-07 kl. 18:56.
2009-02-07, 18:56
Medlem
Det är väldigt svårt att säga vilka det är.
Låt mig säga så här att de nog sympatiserar med AFA och då borde man få stryk.
2009-02-07, 19:01
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
OK. Konstigt då att en hemlig organisation inte bryr sig att de använder sig av deras flaggor. Tror knappast att jag hade blivigt så gammal om jag hade gått runt och flaggat med Hells Angels prylar eller skryta om att jag var med där. Men som sagt så är ju antifa en organisation som slåss för arbetarklassen och förstör för skattebetalarna så vad förväntar man sig?
Tycker att polisen ska ha full makt att använda skarpa vapnen vid sådana ingripanden. Tycker fakiskt också att man borde införa militärens närvaro vid sådana där tilltag. Det är ju mestadels för att skydda oss människor från dessa idioter som jag tycker det.
2009-02-07, 19:29
Medlem
Håller med 100 %.

AFA tror de slås för arbetarklassen och skattebetalarna. Det är helt tvärtom. Polisen borde få större befogenheter och militären ska sätts in. Teroretiskt kan militären användas om riksdagen anser att det är ett terroristhot. Ådalslagarna har redan upphävts.
Senast redigerad av Josm 2009-02-07 kl. 19:56.
2009-02-07, 20:01
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
HAHAHAHAHAHA Kolla ungefär 0:25, en idiot försöker förstöra förnstret med knytnävarnaXD

Helt ärligt, är det ine antifa som gör detta, vilka är det då?

Men det är som jag säger. Kommunister förlorar på att de ens visar sig på gatorna och spelar riktigt dålig hiphop i sina youtube videos! Kommunismen står MOT folket och inte på folkets sida.

Jag känner rätt många personer som verkligen inte är organiserade i AFA som varit med och kravallat under RTC.
2009-02-07, 20:08
Medlem
Nej men de sympatiserar med dem?
Senast redigerad av Josm 2009-02-07 kl. 20:22.
2009-02-07, 20:24
Medlem
Citat:

Josm - Snubben med ful avatar, förtjänar att få stryk!
2009-02-07, 20:31
Bannlyst
Ni två har fortfarande inte förstått speciellt mycket. Massa yrande om hemliga organisationer, reclaim och att de slås för skattebetalare.
Gå tillbaka och läs presentationen på antifa.se (http://www.antifa.se/index.php?p=2) så får ni en bra förklaring istället för ni två sitter här och yrar om ditten och datten.

Jag tycker militären borde få skjuta Fria Nationalister när de har flygbladsutdelning, de är ju terrorister! Doh.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in