Citat:
Ursprungligen postat av Allt-Nu
Larsjuden/Drifted mfl: Sickna skämtare ni är. Vad är det egentligen som är så svårt att förstå för er deghjärnor? Afa/Rf:s val av metoder i kampen mot fascismen utgår endast från POLITISK EFFEKTIVITET. Ingen är intresserad av heder, ära, feghet, mod eller huruvida fascister också använder våld som metod. Det borde ni fatta och det är därför det känns så konstigt att ni whinar så mycket om det varje gång det händer.
Och att slåss i kraftigt numerärt överläge måste ju vara effektivare än "man mot man" eller hur?

Haha nu reggar det sig rödstrumpor ser jag =)
Nja ni är ju fega så det är ju inget att sticka under stolen med och ni är svensk hatare vilket gör er till rasister
Men å andra sidan bemästrar ni ju inte ens en fight flera mot en ni är bara maskerade och fjantiga thats all mate =)
Afa har ju alltid haft som mål att vilja ta fighten vilket man inte kan och ni vill så gärna vara fruktade vilket ni inte är =) knata ner till konsum ta på dig maskeringen och försök skrämma nån tant istället

ni är ett skämt men jag tycker iaf om er =) hade ni inte funnits hade jag kanske inte ens vart nationell idag så tack för att ni finns Fjantifa

Sen ära osv nä skit samma ni duger precis som ni är =) Älskar se era ryggar i vild panik efter era attacker.
Och nej man mot man är ingen ide det bemästrar ni inte överhuvud taget, så den diskussionen lägger vi åt sidan. men det går an med en överklass Afa med som bryter på stammande ny svenska fast man är Svensk