2009-04-14, 21:22
Medlem
Pompe de velos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsjuden
Militant antifascism? Vet du ens vad fascism är? en riktig antifascistisk organisation skulle aldrig ens kunna överväga att bruka våld, då det skulle gå emot hela syftet med organisationen.
Hur tänker du nu?
2009-04-14, 21:24
Medlem
hoffies avatar
svempakungen:
nae det trodde jag inte heller att dom skulle bli, men vill man vara en stolt offentlig nationell så antog jag att man lika gärna kunde visa upp sina söta anleten här också.
om inte annat kanske det hjälper afa-doku att pussla ihop lite namn med ansiktet till exempel.
busigt värre.

larsjuden:
Hur hade du tänkt dig att bekämpa en fascistisk rörelse som själva inte tvekar till att använda våld och som direkt hotar dina (?) intressen?
2009-04-15, 00:24
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gajb
"förbipasserande"!

Troligt att dessa herrar som (ja, generaliserande jag vet) ser nationella ut bara är just förbipasserande!

Hur många gånger har inte ni nationella gjort er lustiga över "förbipasserande amnesty-medlem" osv?! Antar att en massa FB-nick sitter och försöker rentvå sig själv eller någon bekant som råkat fastna på bild!

Ja vi gör oss lustiga över era uppenbara lögner som sugs upp av media direkt (även fast de vet hur det egentligen gått till) och så har ni mage sen att försöka påstå att ni inte har media och makten med er.

Dröm vidare
2009-04-15, 10:32
Medlem
Larsjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pompe de velo
Hur tänker du nu?
Jo, eftersom en viktig hörnsten i fascistisk ideologi är tron på det rätta i att använda våld för att motverka politiskt motstånd, och det är just detta AFA håller på med.
Därför kan kan inte AFA ses som en antifascistisk organisation, då dess egna ideologi fakstiskt är "fascistoid".
2009-04-15, 10:37
Medlem
Larsjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffie
svempakungen:
nae det trodde jag inte heller att dom skulle bli, men vill man vara en stolt offentlig nationell så antog jag att man lika gärna kunde visa upp sina söta anleten här också.
om inte annat kanske det hjälper afa-doku att pussla ihop lite namn med ansiktet till exempel.
busigt värre.

larsjuden:
Hur hade du tänkt dig att bekämpa en fascistisk rörelse som själva inte tvekar till att använda våld och som direkt hotar dina (?) intressen?
Inte fan vet jag, men det faktum att AFA nu brukar våld gör de inte till annat än patetiska hycklare.
Och varför ska "Fascistiska" rörelser bekämpas, de har samma rätt att finnas till och uttrycka åsikter som alla ni små wannabe-kommunister har.
2009-04-15, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Larsjuden
Inte fan vet jag, men det faktum att AFA nu brukar våld gör de inte till annat än patetiska hycklare.
Och varför ska "Fascistiska" rörelser bekämpas, de har samma rätt att finnas till och uttrycka åsikter som alla ni små wannabe-kommunister har.

Tror snarare det handlar om rasism åt motsatt håll helt enkelt. Dom gillar inte Svenskar helt enkelt.
Är väl uppvuxna i nåt överklass/medelklass hem och velat göra nåt revolutionärt och skapat Afa/Rf som är skyddat av hela samhället, och skyller på "Fascistiska" våld vilket vi näst intill fått bort från rörelsen faktiskt, men det är ytterligare en ursäkt som afa kan utöva för att få utöva våld på svenskar.
Senast redigerad av drifted 2009-04-15 kl. 12:08.
2009-04-15, 13:59
Bannlyst
Larsjuden/Drifted mfl: Sickna skämtare ni är. Vad är det egentligen som är så svårt att förstå för er deghjärnor? Afa/Rf:s val av metoder i kampen mot fascismen utgår endast från POLITISK EFFEKTIVITET. Ingen är intresserad av heder, ära, feghet, mod eller huruvida fascister också använder våld som metod. Det borde ni fatta och det är därför det känns så konstigt att ni whinar så mycket om det varje gång det händer.

Och att slåss i kraftigt numerärt överläge måste ju vara effektivare än "man mot man" eller hur?
2009-04-15, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allt-Nu
Larsjuden/Drifted mfl: Sickna skämtare ni är. Vad är det egentligen som är så svårt att förstå för er deghjärnor? Afa/Rf:s val av metoder i kampen mot fascismen utgår endast från POLITISK EFFEKTIVITET. Ingen är intresserad av heder, ära, feghet, mod eller huruvida fascister också använder våld som metod. Det borde ni fatta och det är därför det känns så konstigt att ni whinar så mycket om det varje gång det händer.

Och att slåss i kraftigt numerärt överläge måste ju vara effektivare än "man mot man" eller hur?

Haha nu reggar det sig rödstrumpor ser jag =)
Nja ni är ju fega så det är ju inget att sticka under stolen med och ni är svensk hatare vilket gör er till rasister
Men å andra sidan bemästrar ni ju inte ens en fight flera mot en ni är bara maskerade och fjantiga thats all mate =)

Afa har ju alltid haft som mål att vilja ta fighten vilket man inte kan och ni vill så gärna vara fruktade vilket ni inte är =) knata ner till konsum ta på dig maskeringen och försök skrämma nån tant istället ni är ett skämt men jag tycker iaf om er =) hade ni inte funnits hade jag kanske inte ens vart nationell idag så tack för att ni finns Fjantifa Sen ära osv nä skit samma ni duger precis som ni är =) Älskar se era ryggar i vild panik efter era attacker.

Och nej man mot man är ingen ide det bemästrar ni inte överhuvud taget, så den diskussionen lägger vi åt sidan. men det går an med en överklass Afa med som bryter på stammande ny svenska fast man är Svensk
Senast redigerad av drifted 2009-04-15 kl. 14:31.
2009-04-15, 14:52
Medlem
folkgemenskaps avatar
vad hade tex knivade johan olsson och många andra vid ett flertal andra tillfällen gjort för att förtjäna att bli kvarlämnad för att möta nationalisternas rättvisa?
2009-04-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drifted
svensk hatare

Ärligt talat, på det sätt som du misshandlar det svenska språket så är det snarast du som är svenskhatare.

Men visst, AFA är svenskhatande överklassungar som knarkar, samtidigt så är de tydligen trasiga fattigjon som bor i ghetton. Ni har lite svårt att bestämma er, men det säger iofs ganska mycket om er, framförallt hur illa pålästa ni är om klasser... Nog om det, det har behandlats i ett oändligt antal trådar.

Förresten, du som är polare med en dömd våldtäktsman och allt, jag bad ju att du skulle visa vem du är på bilderna, eller vågar du inte stå för dina åsikter...?
2009-04-15, 17:21
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
vad hade tex knivade johan olsson och många andra vid ett flertal andra tillfällen gjort för att förtjäna att bli kvarlämnad för att möta nationalisternas rättvisa?
Han valde fel kamrater, i den påföljande rättegången uttryckte han ju också bitterhet mot sina gamla kompisar i afa/rf som lämnat honom i sticket.
2009-04-15, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av babbelidag
Ärligt talat, på det sätt som du misshandlar det svenska språket så är det snarast du som är svenskhatare.

Men visst, AFA är svenskhatande överklassungar som knarkar, samtidigt så är de tydligen trasiga fattigjon som bor i ghetton. Ni har lite svårt att bestämma er, men det säger iofs ganska mycket om er, framförallt hur illa pålästa ni är om klasser... Nog om det, det har behandlats i ett oändligt antal trådar.

Förresten, du som är polare med en dömd våldtäktsman och allt, jag bad ju att du skulle visa vem du är på bilderna, eller vågar du inte stå för dina åsikter...?

Haha vän med en snabbis ?
Kan du inte vara snäll och berätta vem min snabbis vän är nu ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in