2011-10-11, 22:40
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingfox
Hejsan fick veta att min flickvän har klamydia
Vi har inte haft sex enu men hånglat mycket. Kan det spridas via munnen?
Ska möta henne ikväll så skulle gärna ha svar

/fox

Hjälp till självhjälp, testa länkarna i inlägget före ditt..
Citera
2011-10-12, 13:26
Medlem
leg0s avatar
Snabb fråga. Fick hem ett "du bör testa dig brev" för några dagar sen. Nu är jag på vägarna i stan och tänkte dra förbi Sesam City och testa mig. Men jag har inget legitimation på mig just nu, är det något som krävs för att kunna testa sig?

tack på förhand
Citera
2011-10-14, 18:40
Medlem
jag och en kompis hade sex med en brud samma kväll, nej inte en trekant, vi gjorde de på olika tillfällen. Nu idag sa min kompis att han hade fått urininfektion och det kan bero på att manhar smittats av klamydia? Men jag har inte känt någonting alls?
Ska jag fråga tjejen om hon har det, men det känss ändå ganska dumt ! tack i förhand
Citera
2011-10-14, 22:07
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymguden
jag och en kompis hade sex med en brud samma kväll, nej inte en trekant, vi gjorde de på olika tillfällen. Nu idag sa min kompis att han hade fått urininfektion och det kan bero på att manhar smittats av klamydia? Men jag har inte känt någonting alls?
Ska jag fråga tjejen om hon har det, men det känss ändå ganska dumt ! tack i förhand
Du ska testa dig såklart! Det vanligaste är att INTE ha några symtom, det är det som gör klamydian så lömsk.
Citera
2011-10-15, 11:29
Medlem
Jag har ett stort dilemma.

För 1 och en halv vecka hade jag sex med en tjej som jag tror är ganska smutsig av sig. Hon var förövrigt helt galen i sängen och började klösa o riva o grejer.
Nu har det börja svida när jag pissar och det kommer även gröngula flytningar från urinröret.
Av vad jag har hittat på internet så tyder allt på klamydia.

På måndag har jag tid hos doktorn för undersökning. Som jag vet så måste man ange sina tidigare sexpartners.
Där är mitt dilemma.

Jag bor för tillfället i en annan stad än min hemstad. I min hemstad känner jag en väldigt fin tjej som jag gillar väldigt mycket och som även gillar mig. Det är den typen av tjej som (jag inte tror) ligger runt.
Henne hade jag sex med för ca 2 månader sedan sist.

För mig känns det ganska givet att jag har fått klamydian av tjej nummer 1.
Måste jag då ange tjej nummmer 2?
Jag vill ju helst undvika det då hon med stor sannolikhet kommer inse att det är jag som har legat runt när jag varit out of town. Dessutom så kan ryktet och spekulationer snabbt att spridas i den lilla staden.

Vad tror ni?
Citera
2011-10-15, 21:40
Medlem
Är det vanligt att man får ont i magen av klamydia?
Citera
2011-10-15, 21:53
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Blå

För 1 och en halv vecka hade jag sex med en tjej som jag tror är ganska smutsig av sig. Hon var förövrigt helt galen i sängen och började klösa o riva o grejer.
Nu har det börja svida när jag pissar och det kommer även gröngula flytningar från urinröret.

På måndag har jag tid hos doktorn för undersökning. Som jag vet så måste man ange sina tidigare sexpartners.
Där är mitt dilemma.

Jag bor för tillfället i en annan stad än min hemstad. I min hemstad känner jag en väldigt fin tjej som jag gillar väldigt mycket och som även gillar mig. Det är den typen av tjej som (jag inte tror) ligger runt.

Jag vill ju helst undvika det då hon med stor sannolikhet kommer inse att det är jag som har legat runt när jag varit out of town. Dessutom så kan ryktet och spekulationer snabbt att spridas i den lilla staden.

Vad tror ni?

"Jag har bara dragit med massa brudar från krogen det senaste året, Anna, Lisa, Jessica, Patricia osv."

Problem solved.

Alternativt, "Jag har bara legat med <insert tjej 1 namn>"
Citera
2011-10-19, 21:38
Medlem
podds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Blå

Där är mitt dilemma.

Vad tror ni?

Du kan ju alltid hitta på att du endast har legat med tjej nummer 1, men det är ju taskigt mot tjej nummer 2 ifall hon också har klamydia.
Citera
2011-11-21, 15:47
Medlem
OriginalHunters avatar
Tjena Flashbackdasar!

Orkar inte bläddra runt här, är trött och halvfull.

Undrar följande, hur pålitligt är pissprovet? Två gånger har jag topsat kuken, doktorn mumlat "det är nog klamme".

Sen pissar jag i koppen, får min medicin. Sen uteblir svaret helt, ingen uppföljning med partnerspårning. Jag blir helt förvirrad. Detta borde ju betyda att jag varit ren, men minst en av gångerna är jag väldigt säker på att jag hade klamman.

Puss på alla sjuka organ därute!
Citera
2011-11-27, 14:47
Medlem
Hej, jag har precis börjat käka min antibiotika som består av 10 pills som ska spridas över 9 dagar. Jag undrar om det går att påskynda den här processen genom att käka kanske 2 st om dagen i början. Vill gärna kunna knulla utan kondom om en veckas tid utan att få dåligt samvete. Och hur är det med intag av alkohol och CS droger när man är på antibiotika kur. Såfall intag alkohol på fredag och CS på lördag. Det är på lördag jag vill sprida min säd.

Tack på förhand.
Citera
2011-12-06, 16:36
Medlem
Klamydia, hjälp ang Doxyferm

Hej.

Om en person vet att dem har dragit på sig klamydia. Men det var med en tjej vars namn du inte ens vet
och denna person du inte har en aning om vart hon bor, knappt hur hon ser ut.

Kan man då slippa testa sig & göra smittspårning och helt enkelt
ringa till doktorn och förklara detta och få Doxyferm utskrivet ?

Alternativt. Någon som vet vart man kan köpa Doxyferm ( Och vet dosering mot klamydia )
OBS 24apoteket har det ej OBS
Citera
2011-12-06, 17:21
Medlem
Doxyferm är receptbelagt. Du måste till en läkare för att få det utskrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in