2006-10-30, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Z4W
För att man få välja om man vill ha 2.0 eller 1.5. Fortsätt vänta på din uppdatering...
Kommer Mozilla inte att släppa en automatisk uppdatering till 1.5 som ändrar till 2.0?

Edit: läste på Mozilla att det ska ta några veckor innan Mozilla börjar rulla ut 2.0 till folk som har 1.5 installerad. Detta för att det först måste komma 1.5.0.8 så att det ska gå att uppgradera från 1.5 till 2.0 utan problem...
Citera
2006-10-30, 23:03
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasFunke
Kan tipsa om en bra extention till FF som gör att man slipper detta!
http://www.foxmarks.com/
Den tankar upp alla bokmärken till en server. Riktigt smidigt! Och skönt att kunna ha samma bokmärken på flera burkar som dessutom syncas efter varandra!

Det tackar vi för
Citera
2006-10-30, 23:27
Medlem
Not_mes avatar
Eller varför inte läsa på FF forums eller i tråden som redan finns där undertecknat gett svaret till varför det blir så? :P Det har att göra med att installationsprogrammet inte avslutar alla firefoxprocesser i några fall, och då blir det helknas när man installerat det. Så du gjorde rätt, det är bara att ta bort och installera om, allting är ju ändå kvar!
Citera
2006-10-30, 23:44
Medlem
Ballenas avatar
Jag är mycket nöjd med FF2.0. Skönt att teamat iFox fungerar och adblock.
Citera
2006-10-31, 01:15
Medlem
Kaustis avatar
Tankade precis hem en extension som heter cooliris. Den gör så att man kan previewa en länk genom att bara hovra över den. Skitpraktiskt. MEN jag irriterar mig på att den gör det automatiskt, skulel vilja ha det så att man högerklickar på länken å väljer "open with coliris" eller nåt. Går det? Vet att det skulle bli nästan exakt som att öppna en ny flik. Men jag vill ha det så :tease: Nån som vet om det går å fixa/finns nåt annat program som funkar så?
Citera
2006-10-31, 03:16
Medlem
zajkos avatar
undra när dom ska uppdatera Redirect Remover, till 2.0 :-O
Citera
2006-10-31, 09:12
Medlem
enverhoxha99s avatar
Ställ frågor om FF 2.0 i därför startad tråd. *Klick*

//enverhoxha99
Moderator

EDIT: Slår ihop denna tråd med befintlig FF 2.0-tråd istället.
Citera
2006-10-31, 10:32
Medlem
Dejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majken_60
jag fattar inte... det blir ju bara vita rutor för mej
Har du döpt bokmärket?
Ett enkelt sätt att skapa bokmärken i bokmärkesfältet är att gå till den sidan du vill ha bokmärkt och markera all text i adressfältet och dra ner den och släpp i bokmärkesfältet.
Sen kan du editera bokmärket och ge det ett passande namn.
Citera
2006-10-31, 11:04
Medlem
majken_60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejad
Har du döpt bokmärket?
Ett enkelt sätt att skapa bokmärken i bokmärkesfältet är att gå till den sidan du vill ha bokmärkt och markera all text i adressfältet och dra ner den och släpp i bokmärkesfältet.
Sen kan du editera bokmärket och ge det ett passande namn.

såhär ser det ut:

http://img256.imageshack.us/my.php?image=sdfqy4.jpg
Citera
2006-10-31, 11:41
Medlem
Dejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majken_60
såhär ser det ut:

http://img256.imageshack.us/my.php?image=sdfqy4.jpg

Så brukar det vara för mig innan jag har klickat på ett bokmärke. Dom hamnar först som vita fyrkanter och sen efter ett tag går dom över till att bli dom ikonerna man är van vid.

Jag har bara en vit ikon just nu och den sidan har ingen liten icon vid adressfältet.
Citera
2006-10-31, 11:50
Medlem
majken_60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejad
Så brukar det vara för mig innan jag har klickat på ett bokmärke. Dom hamnar först som vita fyrkanter och sen efter ett tag går dom över till att bli dom ikonerna man är van vid.

Jag har bara en vit ikon just nu och den sidan har ingen liten icon vid adressfältet.

aja, får väl vara nöjd med livet ändå
Citera
2006-11-01, 04:03
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
svensk rättstavning i firefox 2.0

Hur får man det att fungera, jag har hämtat hem och installerat "svensk ordlista 1.3" men varken den eller firefox i sig verkar ha några inställningar för vilket språk som ska rättstavas.

(och nej, jag vill inte ha firefox på svenska i sin helhet, bara rättstavningen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in