2011-05-11, 10:30
Medlem
Wajis avatar
Hon snodde skiten, hon var väl medveten om vad hon tog och hade inte råd eller vilja att betala

Nu gäller för henne att ta ett Blancolån

Eller rättare sagt. Blancolån har fått en annan betydelse
Citera
2011-05-11, 12:27
Medlem
The Beach boys avatar
Nu är väl i och försig Quetsala blanko musikresencent i grund och botten, men jag förstår inte hur folk kan bli så himla kända av att skriva om hur mycket man shoppar, blonderar håret, drickar och hur lösaktig man är. Jag tycker att Quetsala verkar lite blåst, men hennes musiksmak stämmer ganska bra in på min egen.
Citera
2011-05-11, 18:04
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Nu är väl i och försig Quetsala blanko musikresencent i grund och botten, men jag förstår inte hur folk kan bli så himla kända av att skriva om hur mycket man shoppar, blonderar håret, drickar och hur lösaktig man är. Jag tycker att Quetsala verkar lite blåst, men hennes musiksmak stämmer ganska bra in på min egen.

Hon e som hon e, lite halvpantad sådär. Men av någon anledning så snurrar det till i bollen när jag ser henne så om jag fick så skulle hon bli min och jag fick väl leva med all skit runt om som gör att hon är hon.
Citera
2011-05-11, 19:05
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marreparre
Har aldrig hört talas om henne tidigare, men ordet stjärnbloggare får mig alltid att se rött.
Stjärnbloggare, är det någon som är alldeles extra bra på att skriva ointressant skit om sitt alldagliga och ointressanta liv?

Och hur bright är man när man handlar skit för fem loppor, och sen snattar annan skit för några hundra
Citera
2011-05-11, 19:12
Medlem
Cherrykills avatar
Jag har hört från flera olika håll att hon är tillsammans med Ola Rapace (såg att någon nämnt att de hånglat nånstans), är det något dom bekräftat och gått ut med? Han kan ju för fan få vem som helst och så väljer han det stolpskottet.
Citera
2011-05-11, 20:19
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Hon e som hon e, lite halvpantad sådär. Men av någon anledning så snurrar det till i bollen när jag ser henne så om jag fick så skulle hon bli min och jag fick väl leva med all skit runt om som gör att hon är hon.
Du menar väl bollarna ... Hon är mer än lite pantad...
Citera
2011-05-11, 20:35
Medlem
M.Tsvangirais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
Jag har hört från flera olika håll att hon är tillsammans med Ola Rapace (såg att någon nämnt att de hånglat nånstans), är det något dom bekräftat och gått ut med? .

Ja, dom är tillsammans.
Citera
2011-05-12, 13:41
Medlem
TheaFraggers avatar
Hon verkar vara duktigt avtrubbad. Typ en sådan tjej som måste skära sig (eller snatta) för att känna att hon lever. Kvinlig bateman parodi. Pervers.

Som folk är mest.
Citera
2011-05-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeamon
Hon umgås med folk i min bekantskapskrets och om jag ska döma henne utifrån deras vanor så är jag relativt övertygad om att hon inte är helt oblyg för en lina då och då

Jag följde hennes blogg nån månad och då skrev hon en hel del om att "vakna upp och hela gommen smakar kokain", "vi drog linor hela kvällen och jag har aldrig haft så roligt", osv. Så hon försöker inte dölja att hon är en flitig användare.
Citera
2011-05-12, 13:47
Medlem
Ingen som kan leta fram bilderna på henne från BITD då hon skrev för bomben.se. Då var hon galet söt.
Citera
2011-05-12, 16:29
Medlem
z2joiss avatar
"Jag var alldeles för trött för att tänka. Smakade typ rödvin sperma och kokain i hela hjärnan och i gommen. Ville max knulla igen. Typ ligga på rygg som en död sill. Inte sitta och diskutera mitt i natten. Men okej."

http://webcache.googleusercontent.co...=www.google.se
Citera
2011-05-12, 19:24
Medlem
dryopteriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Du verkar ju ändå ha koll, så varför klanka ner på kändisskap etc? Och när blev FB moralens högborg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in