Nu är väl i och försig Quetsala blanko musikresencent i grund och botten, men jag förstår inte hur folk kan bli så himla kända av att skriva om hur mycket man shoppar, blonderar håret, drickar och hur lösaktig man är. Jag tycker att Quetsala verkar lite blåst, men hennes musiksmak stämmer ganska bra in på min egen.
Nu är väl i och försig Quetsala blanko musikresencent i grund och botten, men jag förstår inte hur folk kan bli så himla kända av att skriva om hur mycket man shoppar, blonderar håret, drickar och hur lösaktig man är. Jag tycker att Quetsala verkar lite blåst, men hennes musiksmak stämmer ganska bra in på min egen.
Hon e som hon e, lite halvpantad sådär. Men av någon anledning så snurrar det till i bollen när jag ser henne så om jag fick så skulle hon bli min och jag fick väl leva med all skit runt om som gör att hon är hon.
Jag har hört från flera olika håll att hon är tillsammans med Ola Rapace (såg att någon nämnt att de hånglat nånstans), är det något dom bekräftat och gått ut med? Han kan ju för fan få vem som helst och så väljer han det stolpskottet.
Hon e som hon e, lite halvpantad sådär. Men av någon anledning så snurrar det till i bollen när jag ser henne så om jag fick så skulle hon bli min och jag fick väl leva med all skit runt om som gör att hon är hon.
Du menar väl bollarna ... Hon är mer än lite pantad...
Jag har hört från flera olika håll att hon är tillsammans med Ola Rapace (såg att någon nämnt att de hånglat nånstans), är det något dom bekräftat och gått ut med? .
Hon umgås med folk i min bekantskapskrets och om jag ska döma henne utifrån deras vanor så är jag relativt övertygad om att hon inte är helt oblyg för en lina då och då
Jag följde hennes blogg nån månad och då skrev hon en hel del om att "vakna upp och hela gommen smakar kokain", "vi drog linor hela kvällen och jag har aldrig haft så roligt", osv. Så hon försöker inte dölja att hon är en flitig användare.
"Jag var alldeles för trött för att tänka. Smakade typ rödvin sperma och kokain i hela hjärnan och i gommen. Ville max knulla igen. Typ ligga på rygg som en död sill. Inte sitta och diskutera mitt i natten. Men okej."
Du verkar ju ändå ha koll, så varför klanka ner på kändisskap etc? Och när blev FB moralens högborg?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!