• 33 255 online
  • 1 139 609 medlemmar
  • 59 034 181 inlägg
2006-10-22, 15:13
Medlem
Får upp det här meddelandet när jag ska logga in på TB:
Citat:
You are either behind proxy or using ISP/IP (xx.xxx.xxx.xx) which is not qualified to use xxx.torrentbytes.
If you want your IP to be added to our access list, please contact staff.
Är det fler som råkat ut för samma sak och hur ska man kontakta "staff" när man inte kan logga in?
Citera
2006-10-22, 15:17
Medlem
Tebos avatar
Från första sidan:

Citat:
Running code changes and site updates, are causing login problems for some of our members. These are all temporary.
Please have a little patience while we get everything up and running properly.
We feel that this option is better than the other option, which would be to take the site down for 24 hours.
We appologise for any inconvienience caused at this time. //Staff
Citera
2006-10-22, 15:31
Medlem
Aaah... det låter lite bättre än det konstiga felmeddelandet att man inte är "kvalificerad".

Då är det väl bara att vänta o se.
Citera
2006-10-23, 20:05
Medlem
Kommer ni in nu ? Jag får ett sånt här medelande sedan igår? Någon som vet om de fler som får detta eller om det är något "personligt"? Har det att göra med deras updateringar!?

Citat:
Your ip (xxx.xxx.xxx.xx) is already used by an account currently online or which recently has been online.
For security reasons you are not allowed to enter the site.
If you want your IP to be added to access list, please contact staff.
Citera
2006-10-23, 20:15
Medlem
Wanderleis avatar
Jag får bara ett felmeddelande

Edit: Skumt jag kommer in med internet explorer men inte med firefox längre???
Citera
2006-10-24, 00:46
Medlem
bakis avatar
Vad irriterande. Gjorde misstaget att använda recoverfunktionen och nu får jag inget epost, och mitt tidigare lösenord är ju resettat.

Nån som fortfarande har problem?
Citera
2006-10-24, 12:22
Medlem
Har fortfarande problem. Ska dock testa logga in ifrån annan dator då i mitt fall den säger att mitt ip används vilket är relativt troligt.
Citera
2006-10-27, 15:52
Medlem
bockerss avatar
Nu tycks hela torrentbytes ligga nere. Det var tydligen inte så enkelt att uppgradera som de trodde.
Citera
2006-10-27, 17:53
Medlem
The Sidewinders avatar
för mig har det fungerat felfritt hela tiden ... enda skillnaden är medelandet på förstasidan ... det gäller tydligen bara vissa ... undrar vilka
Citera
2006-10-27, 18:01
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Sidewinder
för mig har det fungerat felfritt hela tiden ... enda skillnaden är medelandet på förstasidan ... det gäller tydligen bara vissa ... undrar vilka
Nåväl, nu har de verkligen gjort nånting, för nu är det "messed up". Får bara "index of" nu. Jag har hela tiden kunnat använda sidan normalt, till skillnad från många andra. Så, undrar vad du menar med ditt "Undrar vilka"...?
Citera
2006-10-27, 18:05
Medlem
The Sidewinders avatar
kör denna länken så fungerar det

http://www.torrentbytes.net/www/

Citat:
Så, undrar vad du menar med ditt "Undrar vilka"...?

hmm, ja det låter ju lite knepigt kanske. Jag undrar bara vad det är som avgör om det funderar eller inte.
Citera
2006-10-27, 18:08
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Sidewinder
kör denna länken så fungerar det

http://www.torrentbytes.net/www/
Not Found

The requested URL /www/ was not found on this server.

Nådde den förut, men eftersom en tracker inte skall(eller direkt Kan) köras i en undermapp, försvann "stylen" på trackern. De verkar vara i full gång med att greja.
Citat:
hmm, ja det låter ju lite knepigt kanske. Jag undrar bara vad det är som avgör om det funderar eller inte.
Lät som att; Kommer du inte in, så inte undra på, du har väl fuskat eller liknande. ;P

Edit; Nu är sidan uppe igen, på vanlig adress.
Citera