2006-10-22, 07:05
Medlem
bwoys avatar
Är väldigt sugen på denna, men den verkar vara rätt ny då det inte finns många recensioner ute än...

Och sen undrar jag, utskrifter på dessa 10x15-fotopapper, hur blir dom jämfört med proffsframkallade bilder? Nu tänker jag på utskrifter från skrivare i Pixma iP5300-klassen (dvs ca 1500 kr).
Citera
2006-10-22, 12:03
Medlem
quDoss avatar
Gå in på http://www.yourprint.canon-europe.com/, där kan du beställa en provutskrift från en valfri skrivare. Jag har testat att beställa ett prov och det blev kalasbra...
Citera
2006-10-26, 09:30
Medlem
bwoys avatar
Nån bör ju ha nåt att säga om den för den klättrade från plats sju till plats ett på Cyberphotos lista över mest populära skrivare på ett par dagar

Nåja, jag återkommer med en liten recension sen, för nu har jag köpt den. Inte kopplat in den än dock.
Citera
2007-01-08, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bwoy
Nån bör ju ha nåt att säga om den för den klättrade från plats sju till plats ett på Cyberphotos lista över mest populära skrivare på ett par dagar

Nåja, jag återkommer med en liten recension sen, för nu har jag köpt den. Inte kopplat in den än dock.

jag skulle gärna vilja höra denna recencionen.
Eller om någon annan har den. Funderat mkt på att köpa den, dock så har jag inte sett vad det är för skillnader mellan denna och 4300:an?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in