• 1
  • 2
2006-10-20, 17:54
Medlem
bdengts avatar
Hur tusan gör ni???

Har testat det mesta gällande att stoppa i sig bensodiazepiner, men man vill ju alltid få ut det mesta av sina medikamenter. Har läst på forumet om att smälta under tungan, tugga, krossa och lösa i vatten, röka på folie, injicera, snorta mm mm.

Självklart funkar det ju bäst om man tar det IV, men förutom detta då? Äter en del mot ångest men ibland vill man ju bli fluddrig också, så vad föreslår ni att jag ska göra förutom att käka några nävar piller och hinka 7,2%-bärs?

Mvh //bdengt
Citera
2006-10-20, 17:59
Medlem
A-Dmps avatar
Röka ger hårdast effekt, helst freebasa, inte minst för att det är så fränt, men jag anser det vara på tok för meckigt, så under tungan är min rekommendation.
Citera
2006-10-20, 18:00
Bannlyst
har testat dom flesta benzo som dom flesta anser brukar konkurrera om top-1 platsen. triazolam, flunitrazepam, aprazolam, klonazepam... jag personligen tycker att klonazepam är all-round grymmast.

när jag är utan tolerans så räcker 2mg under tungan, och en skvätt alkohol och sen mår man underbart, inte sant
Citera
2006-10-20, 19:16
Medlem
De benzo som e bra att röka e lätträknade alltså enligt mig. Bong funkar bättre än att röka på folie för mig, men det e väl olika för olika. Flunisar, Iktrovil 2or o de gamla vita ropparna e de enda som jag tycker e värda att röka.

T ex Xanor eller diazepam (i alla dess former o namn) ger mig inte mkt effekt att röka, bättre att smälta under tungan eller bara käka dom. Snorta benzo e också slöseri enligt mig. Temesta borde vara schyssta att röka för de e ju jävligt lättlösliga.

IR & IV svaren lämnar jag över till nån som har mer kunskap om.
Citera
2006-10-20, 19:27
Medlem
hundens avatar
Xanor är den bästa
Men 2mg räcker gött jag sväljer dem inget under tungan etc.
Citera
2006-10-20, 19:27
Medlem
Nemesis1s avatar
Generellt ser det ut såhär:

IV > röka > rektalt > snorta > under tungan > tugga > dricka med ett glas vatten

Men alla bensodiazepiner går inte att inta på alla sätt... De som inte är tillräckligt lösliga i vatten kan vara problematiska att injicera, snorta eller ta rektalt, och de som förbränns i ungefär i samma temperatur som de förångas går inte bra att röka...

Själv föredrar jag dock att helt enkelt sätta pillret på tungan och skölja ner det med ett glas av någon god dryck... Gärna i kombination med opioider...

edit: Klonazepam, diazepam och oxazepam är de som jag tycker ger det skönaste ruset av de som jag har testat... Har även provat temazepam och triazolam, men dessa minns jag inte särskilt väl... De var väl lite för bra... Alprazolam har jag också testat, men jag tycker det är lite överskattat faktiskt... Det är inte dåligt, men absolut inte bäst i min mening... Men så är jag ju inte dagligt knaprande bensotorsk heller, och föredrar kanske därför piller som ger mjukare rus...
Citera
2006-10-20, 22:39
Medlem
Bankar man dom går dom ur snabbare som bara den, tugar man dom missar man effekten av det som fastnar i mitten i dom stora tänderna vilket inte kommer ner i systemet (kolla det nästa gång), suga krossa ger bara ytterst lite snabbare rus men inget fel att göra det, röka dom är det sämsta du kan göra, mycket mindre effekt och håller mycket kortare i kroppen..svälja den hel ger max effekt precis som suga eller krossa o svälja..och ha mycket kolhydrater o annan mat i magen innan du tar dom..sen boostar du iaf dizzpam med kaffe..sen proppa i dig 2 kanske 4 treo 20 min innan med den där speciellt syran som gör att kroppen tar upp allt du stoppar i dig mycket bättre..aseletetssyra eller nån sån hebreiska stavas det..

Sen blir du imun o tar lite tjack försvinner imuniteten ganska snabbt

Tack för mig
Citera
2006-10-20, 23:02
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applesinen
Bankar man dom går dom ur snabbare som bara den, tugar man dom missar man effekten av det som fastnar i mitten i dom stora tänderna vilket inte kommer ner i systemet (kolla det nästa gång), suga krossa ger bara ytterst lite snabbare rus men inget fel att göra det, röka dom är det sämsta du kan göra, mycket mindre effekt och håller mycket kortare i kroppen..svälja den hel ger max effekt precis som suga eller krossa o svälja..och ha mycket kolhydrater o annan mat i magen innan du tar dom..sen boostar du iaf dizzpam med kaffe..sen proppa i dig 2 kanske 4 treo 20 min innan med den där speciellt syran som gör att kroppen tar upp allt du stoppar i dig mycket bättre..aseletetssyra eller nån sån hebreiska stavas det..

Tack för mig

dizzpam? sluta..
Citera
2006-10-20, 23:15
Medlem
Citat:

Tack för mig

Idiot. Och jag menar det.
Citera
2006-10-20, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piccioni
Idiot. Och jag menar det.

Du är nog en idiot ska du se

Dizzpam du den andre där..trodde du jag trodde det stavades så sök hjälp
Citera
2006-10-21, 11:01
Medlem
hundens avatar
Citat:
Du är nog en idiot ska du se

Dizzpam du den andre där..trodde du jag trodde det stavades så sök hjälp

"dizzpam" har jag aldrig hört förrut..hittat på det själv?
Citera
2006-10-21, 13:27
Medlem
lakritspipans avatar
Citat:
och ha mycket kolhydrater o annan mat i magen innan du tar dom..

Fan, jag trodde alltid att man fick mer effekt utav mediciner om man var ganska så tom i magen vid intag...? Kanske jag som missuppfattat...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in