2006-10-20, 17:50
Medlem
vinbras avatar
Jag fick inget svar i Kajsa Mellgren-tråden om vad som hänt med Feven efter att hon la av efter debutalbumet, och jag sätter därför mitt hot om en egen tråd i verket.
Citera
2006-10-20, 17:54
Medlem
Dia Psalmas avatar
Jag tänkte på henne för bara någon dag sedan också, ställde mig själv samma fråga. Hon var så ful när hon stog där med sitt "BRÄNN BH'N"-skit, sen helt plötsligt var hon bara borta ur media.
Kom igen nu, lös mysteriet.
Citera
2006-10-20, 17:58
Medlem
Oddballs avatar
Var hon inte lite gullegris till Mona Sahlin när det begav sig också?
Citera
2006-10-20, 18:00
Medlem
Dieselråttans avatar
Hon sålde väl knappt några skivor?
Citera
2006-10-20, 18:24
Medlem
Då det begav sig gjorde Babben Larsson en rolig Rea-parodi på Feven om "Reglerna i Tvättstugan".
Citera
2006-10-20, 18:33
Medlem
Spott & spes avatar
Feven ja. Kanske det roligaste och dummaste jag någonsin stött på, alla mediakanaler inräknade. Var hon inte med i den där läspande negroidtrion som hade en hitt med Bad bad boys, come to me, come to me? Va hette dom nu igen, typ midi, maxi och häfti eller nåt liknande.

Nu kommer jag ihåg. Hipp-hoppens tio budord! Så otroligt sämst. Någon måste ha satt stop för eländet. Hon har ju befriat oss från sina musikaliska och stilmässiga övergrepp i bra många år. Vore kul och veta vad spöket har för sig.

Edit: Full och kan inte stava
Citera
2006-10-20, 18:37
Medlem
Har oxå tänkt på Feven.. vart tog hon vägen.. knarkat ner sig?

Var hon inte signad av Petters skivbolag.. så hon sjönk med hans skepp?

Och var hon verkligen med i Midi, Maxi och Efti?
Citera
2006-10-20, 18:41
Bannlyst
Min teori var att hon försvann ur alla svenskars minne då hon på någon gala snackade som hon levt i afrika och med alla negrer i USA hela sin livstid och lite till. PIIZ out my pips!
Citera
2006-10-20, 18:44
Medlem
johanbtks avatar
Feven...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Feven

Vid samma tid som Feven var på tapeten blev jag förresten utkastad ur en skivaffär i Göteborg efter att jag hade idkat skadegörelse på ett antal planscher föreställande nämnda sopa.
Citera
Medlem
Parkers avatar
Nej, hon var inte Midi, Maxi eller Efti.
Citera
Medlem
Fevens tacktal lever iaf vidare ända in i evigheten!

- Shiiiit! Tack så mycket, man! Where my peoples at, yo!? GFX, man. Var är ni nånstans, yo? Aight, ja jag vill tacka en masa människor så att jag glömmer, kommer glömma nån. Vi börjar med Petter, Pee-Wee, man, Bananrepubliken, of course, yo! BMG. Ey, min mamma, min mamma först och främst, aight? Gud, allt, mina peoples, GFX, yo! Min familj, min ah, alla mina vänner, man! Tack så mycket. GFX yo!
Citera
2006-10-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Min teori var att hon försvann ur alla svenskars minne då hon på någon gala snackade som hon levt i afrika och med alla negrer i USA hela sin livstid och lite till. PIIZ out my pips!
Är det inte nån som har den "ramsan" som signatur här på FB?

Sen kanske hon har ersatts av laleh som dagens duktiga invandrartjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in