Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-19, 17:55
  #13
Medlem
RaoulDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWbagger
Va? Blanda gräs med té? Är du helt från vettet?
Han vet inte vad han pratar om. Te river som satan i halsen och det blir inte alls bra.
Citera
2006-10-19, 17:58
  #14
Medlem
_.Neurosiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vethut
Annars funkar det finfint att blanda med the.
Tar bort mkt av den dåliga smaken..


Dåliga smaken?
Smaken/doften är ju underbar.
Skulle aldrig komma på tanken att blanda med tobak heller, tycker det förstör allt

Peace.
Citera
2006-10-19, 18:01
  #15
Medlem
Dia Psalmas avatar
Att ni ens funderar på att blanda ut gräset! :thumbsdow

Packa pipan, elda, sug och njuuuut av Simpsons.

Trevlig kväll!
Citera
2006-10-19, 18:07
  #16
Medlem
empo_glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semafor
Tycker att det blir för starkt ibland (då det är _bra_ gräs), hostar så jag vill kräkas, men jag kanske e fjollig..
de blir ju minst lika starkt om du blandar med tobak
Citera
2006-10-19, 18:10
  #17
Medlem
grojn-nies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaoulDuke
Han vet inte vad han pratar om. Te river som satan i halsen och det blir inte alls bra.

Te river inte ett dugg i halsen, men smakar skit gör det allt.
Citera
2006-10-19, 18:23
  #18
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grojn-nie
Te river inte ett dugg i halsen, men smakar skit gör det allt.


kan nog vara olika om det river eller inte. haha har för mej hag hörde om nån som blandade det med oregano, verkade inte va nån hitt direkt
Citera
2006-10-19, 18:35
  #19
Medlem
Jag har aldrig förstått varför man ska blanda ut hasch eller gräs. Har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det. Ibland dock om jag fått tag på riktigt dunder hasch brukar jag blanda ut det med gräs så det blir lite lättare att röka.
Citera
2006-10-19, 18:54
  #20
Avstängd
IsgrimnuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dia Psalma
Att ni ens funderar på att blanda ut gräset! :thumbsdow

Packa pipan, elda, sug och njuuuut av Simpsons.

Ord!
Citera
2006-10-19, 20:21
  #21
Avstängd
UnnamedPlayers avatar
Dagens i-landsproblem?
Citera
2006-10-19, 20:23
  #22
Medlem
MissMs avatar
Med denna övertygande åsikkt ska jag packa min pipa och röka gräset som det är. Är tyvärr lite risig på pipstoppningens ädla konst men eftersom jag röker själv ikväll så gör det ju inget om den slocknat då och då.
Citera
2006-10-19, 22:29
  #23
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissM
Med denna övertygande åsikkt ska jag packa min pipa och röka gräset som det är. Är tyvärr lite risig på pipstoppningens ädla konst men eftersom jag röker själv ikväll så gör det ju inget om den slocknat då och då.


du behöver ju inte stoppa ner 2-3 g eller nåt på en gång. testa o se om det är bra tryck i rökat, uppskatta sedan hur mkt du tror du kommer röka i en stöt. lite onödigt att låta det efterglöda till ingen nytta. bara ett litet tips.
Citera
2006-10-19, 23:12
  #24
Medlem
okkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smooth
Jag har aldrig förstått varför man ska blanda ut hasch eller gräs. Har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det. Ibland dock om jag fått tag på riktigt dunder hasch brukar jag blanda ut det med gräs så det blir lite lättare att röka.

Ja att rulla spliff med endast hasch i blir ju superbra!
hmpf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback