Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2013-11-07, 10:06
  #61
Medlem
Brossys avatar
Jag lärde mig ett nytt sätt att röka om man inte vill ha/inte har tobak som var väldigt effektivt och i mitt tycke jävligt härligt.

Ta en 1.5L/2L Pet-flaska, skär av botten på den, tejpa dit en påse, ta sedan en vinkork och gör några små hål i den. Sedan är det bara se till att påsen på botten är lufttät. När du eldar på gräset/hascet som ligger på korken så drar du ner påsen så att röken sugs ner i flaskan, när flaskan är full med rök/påsen är nerdragen till max, så skruvar du av korken och tar ett andetag.

Anledningen till att jag skrev vinkork är för att du vill ha en kork av metall. Skulle säkert fungera med en spritkork också.

Edit: Det kanske är det som kallas gravity bong? Jag har alltid trott att gravity bong var samma sak som hink.
Citera
2013-11-07, 10:20
  #62
Medlem
Malrs avatar
Oregano / Dragon har fungerat för mig.
Citera
2013-11-07, 10:23
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy

Anledningen till att jag skrev vinkork är för att du vill ha en kork av metall. Skulle säkert fungera med en spritkork också.


Kork består av bark, inte metall.
Citera
2013-11-07, 10:43
  #64
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aroc
Kork består av bark, inte metall.

Jag menar de korkarna som sitter på vinflaskor som man skruvar. Är det verkligen inte metall?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback