2006-10-19, 15:24
Bannlyst
tjena jag skulle villja ha tips om lagliga droger som funkar. Jag känner kompisar som har köpt det funkar oftas inte så bra
Citera
2006-10-19, 15:43
Medlem
HAr ett billigt tips till dej, gå in på ica, köp ett paket muskotnötter, förtär dem, vänta i tre timmar ,njut. Annars kan du boofa limm/bensin/annan crap. Detta är två lagliga droger som funkar men du mår dåligt efteråt och det skadar dej, men have a good time.
Citera
2006-10-19, 16:06
Medlem
Arkomanns avatar
Psykedelika
Toppisar är inte lagliga, medan du äter dem, men de är lagliga i naturen och syns inte på urinprov. DXM är också en höjdare.

Centralstimulantia
Tradolan, (verksam substans: tramadolhydroklorid) som är en syntetisk opioid men också en beta-adrenerg agonist (på samma sätt som amfetamin, kokain, nikotin och koffein m. fl.), syns inte på urinprov och är inte heller narkotikaklassat, och på det blir man rätt speedad. Concerta och Ritalina, (verksam substans: fenylmenidat) som ges till patienter med ADHD, är besläktat med amfetamin men syns inte på urinprov. Ruset är amfetaminliknande, men man sägs bli mera paranoid och knepig ("Bäng-rita") i huvudet av det.
Citera
2006-10-20, 20:39
Medlem
FreSChans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zexonori
tjena jag skulle villja ha tips om lagliga droger som funkar. Jag känner kompisar som har köpt det funkar oftas inte så bra

psykedelic snuff funkar bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in